סדרת הארי פוטר ב-90 שניות ושיעור קצר בהיסטוריה

מחר, יום חמישי ה-17 בנובמבר, יעלה בבתי הקולנוע בישראל הסרט "חיות הפלא והיכן למצוא אותן", אשר מתרחש ומרחיב את העולם שהכרנו בספרי וסרטי "הארי פוטר". לקראת יציאת הסרט אנו מביאים לכם שני סרטונים קצרים ומשעשעים.

בסרטון הראשון תוכלו לראות את השחקן עזרא מילר (שצץ לו מדי פעם לאחרונה בתלבושת "הפלאש" בסרטי היקום הסינמטי של DC) אשר מגלם בסרט את היתום קרידנס, מסביר לנו קצת את הרקע והקשר בין ספרי הארי פוטר ובין הסרט. נחמד לגלות שהשחקן המוערך, שהוא רק בן 23, הוא מעריץ גדול של סדרת הספרים והסרטים והוא ממש נרגש לקראת יציאת הסרט שהוא עצמו משחק בו:

הסרטון השני מגיע עלינו היישר מחבורת How it should have ended שמצליחה ב-90 שניות מצחיקות והזויות, באנימציית לגו, לסכם ולספר לנו את כל מה שקרה בשבעת ספרי הארי פוטר. כמובן שרק מי שקרא את הספרים או ראה את הסרטים יוכל להבין הכל וגם לצחוק מהבדיחות הרבות שהצליחו לדחוס לדקה וחצי הזו:


התקציר העברי הרשמי של "חיות הפלא והיכן למצוא אותן":
ישנן סכנות גדולות בעולם הקוסמים של 1926 בניו יורק: כוח עצום ומסתורי משאיר עקבות של הרס ברחובות, ומאיים לחשוף את קהילת הקוסמים לבני התמותה ולהפר את המרקם העדין של החיים המשותפים. בנוסף, גלרט גרינדלוולד, קוסם בעל עוצמה שזרע הרס באירופה, חמק וכעת אין למצוא אותו. "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" מתחיל בשנת 1926 כאשר שניוט סלמנדה השלים את סיורו העולמי בו חיפש ותיעד מגוון יוצא דופן של יצורים קסומים. ניוט הגיע לחניית ביניים קצרה בניו יורק, ושם השתבשו כל התוכניות. ג'ייקוב (בן תמותה) משחרר בטעות כמה מחיות הפלא אל תוך העיר הגדולה, והם מאיימים להרוס את היחסים בין הקוסמים לבני התמותה בארצות הברית. במקביל, מוצא את עצמו ניוט מעורב במצוד אחר הכוח המסתורי שמחריב את ניו יורקת בזמן שהוא מתחמק מזרועות רשויות הקסמים הצדות אותו ואת יצוריו המופלאים.

השאר תגובה