טריילר לעונה השנייה של POWERS

אזהרה: הטריילר והידיעה מכילים ספויילרים!

לא ברור כמה אנשים בארץ ראו את העונה הראשונה של POWERS, הסדרה שהפיקה Playstation Network ושמבוססת על הקומיקס שיצרו בריאן מייקל בנדיס ומייקל אבון אומינג. אנחנו ביקרנו את הפרק הראשון, ונראה כי העונה הראשונה זכתה להצלחה מספקת בכדי שהרשת תחדש את הסדרה לעונה שנייה. בימים אלו שחררה סוני טריילר ראשון לעונה שתעלה לשידור במהלך 2016 (עדיין אין תאריך סופי).

הסדרה, שיצאה לראשונה בחוברות הקומיקס בשנת 2000 (הוצאת Image), עוקבת אחרי שני בלשים במחלקת רצח כריסטיאן ווקר (אותו מגלם שארלטו קופלי, "מחוז 9") ודינה פילגרים (סוזן הייוורד) אשר חוקרים מקרי רצח שנעשו על ידי אנשים בעלי כוחות על. ווקר בעצמו היה בעבר בעל כוחות מיוחדים (יכול היה לעוף) עד שהכוח הזה נעלם בעקבות תאונה טראגית.

בעוד העונה הראשונה התבססה על תסריט מקורי, העונה השנייה תשאב השראה מהטרייד הראשון של הקומיקס שנקרא "מי רצח את רטרו גירל?". העונה השנייה תתמקד בחיפוש אחר הרוצח של "רטרו גירל", והחקירה המסואבת תוביל בסופו של דבר, על פי הטריילר, למלחמת כנופיות בעלות כוחות על.

אל קופליי והייוורד מצטרפים מייקל מאדסן, מהשחקנים הקבועים בסרטי טרנטינו אותו נוכל לראות בקרוב ב"שמונת השנואים" שיגלם את סופרשוק, גיבור על אהוד ומפורסם, ווויל וויטון, הזכור לנו כווסלי קראשר מהסדרה המיתולוגית "מסע בין כוכבים: הדור הבא" שמצטרף לסדרה בתפקיד שעדיין לא פורסם.

השאר תגובה