"הישן התעורר" – טריילר ראשון ל"חולית" של ווילנב

רבותי!, זה כאן! אחרי ציפייה רבה, והתלהבות (מובנת) מהתמונות ששוחררו, הגיע אלינו הטריילר הראשון לחלק הראשון לאפוס המצופה של דני ווילנב, אשר מעבד את הספר שהשפיע על דורות שלמים – "חולית" של פרנק הרברט מ-1965.

בעתיד הרחוק מאוד, עשרות אלפי שנים בעתיד, האנושות התפזרה ברחבי היקום, כאשר ישנם בתי אצולה שונים שנלחמים ביניהם על השליטה בפלאנטות ובמשאבים. המשאב היקר מכולם הוא ה"מרקוח" – סם נדיר ביותר הקיים רק על הפלאנטה אראקיס, הידועה גם בשם "חולית". תכונותיו של "המרקוח" מאפשרות תכונות של קיפול הזמן\מרחב, מידיעת העתיד ועד מעבר מיידי בין המרחקים העצומים של היקום. כאשר בית אטראיידס מקבל מהקיסר הפאדישה שאדאם הרביעי את השליטה ב"חולית" מידי בית הארקונן, הדבר גורם למאבק שליטה אכזרי בין שני הבתים וגורם לשרשרת אירועים שתשפיע על היקום כולו.

הבמאי דני ווילנב ("המפגש", "בלייד ראנר 2049") אסף צוות שחקנים עצום שכולל את טימות'י שאלמה, רבקה פרגוסון, אוסקר אייזק, ג'וש ברולין, סטלן סארסגרד, דייב בטיסטה, זנדאייה, ג'ייסון מומואה, חאבייר בארדם ועוד (עוד על הקאסט כאן).

במקביל ליציאת הטריילר, שוחרר גם ראיון של כרבע שעה שערך סטיבן קולברט עם במאי הסרט, דני וילנב וחלק מצוות השחקנים בהם טימותי שאלאמה, אוסקר אייזק, רבקה פרגוסון, ג'ייסון ממואה, ג'וש ברולין ועוד.

החלק הראשון אמור לצאת ב-18  בדצמבר 2020.

השאר תגובה