טריילר ראשון לריבוט של סדרת הקאלט "מכושפות"

רשת CW שפונה בעיקר לקהל הצעיר יותר, בני נוער ואנשים בתחילת שנות העשרים לחייהם, ממשיכה עם החידושים הטלוויזיונים שלה. הרשת, שמפיקה את החלק הארי של סדרות הקומיקס בטלוויזיה היום, חידשה לא מכבר את הסדרה הקלאסית "שושלת" (שחודשה לעונה שנייה) ובימים אלו מסתיימת העבודה על ריבוט של סדרה קלאסית נוספת, "מכושפות", ששלטה ברייטינג מסוף שנות התשעים (עלתה לשידור ב-1998) ועד שירדה ב-2008.

charmedog-1200x968

מאחורי הסדרה המקורית עומד אארון ספלינג, אחד השמות הבולטים בטלוויזיה האמריקאית שאחראי על להיטים כמו "בברלי הילס 90210", "מלרוז פלייס" ועוד. "מכושפות" התרחשה בסאן פרנסיסקו וסיפרה את סיפורם של שלוש האחיות האליוול שמגלות שהן מכשפות ושיחדיו יש להן את הכוח להילחם בשדים המאיימים על שלום העולם ועל שלומן שלהן. בסדרה המקורית שיחקו הולי מארי קומבס, אליסה מילאנו ושאנון דוהרטי שהוחלפה אחרי העונה השלישית ברוז מגאוון.

הריבוט של הסדרה אינו מתרחש בסאן פרנסיסקו אלא בעיירה דמיונית בשם "הילטאון" ובתחילת הסדרה אנו מכירים רק שתי אחיות, אולם, לאחר שאימן מתה בתאונה (או שמא?) הן מגלות כי יש להן אחות שלישית, גדולה מהן. גילוי נוסף הוא שהן מכשפות ואת זה הן מגלות תודות למדריך שלהן, הארי, שמופיע ומבטיח ללמד אותן את רזי עולם הכישוף. כמו בכל סדרת פנטזיה (או ספר) על שלושת האחיות להתמודד עם הכוחות החדשים וכמובן, עם תפקידם כמצילי האנושות מידי כוחות הקסם האפלים. הסדרה, שתעלה לשידור בימי ראשון (יחד עם "סופרגירל") ברשת CW, התחדשה בטריילר ראשון, מלא, ויחסית ארוך (כ-3 דקות וחצי).

את האחיות מגלמות מלוני דיאז (שמגלמת את מל פרואיט), מדלין מנטוק (שמגלמת את מייסי) אותה ראינו בסדרה Into the Badlands כוייל ושרה ג'פרי (שמגלמת את מגי) שהופיעה בעיקר בסדרות של ערוץ דיסני. את המנטור של המכושפות, הארי, מגלם השחקן רופרט אוונס אותו ראינו בסדרה "האיש במצודה הרמה" וחדי הזיכרון שביניכם יזכרו אותו כג'ון מאיירס, סוכן צעיר שמגיע ל-BPRD בסרט "הלבוי". מאחורי הריבוט הטלוויזיוני הנוכחי של "מכושפות עומדים המפיקים והיוצרים של הסדרה הפופולארית "ג'יין הבתולה".

השאר תגובה