ג'ון ברנת'אל יגלם את המעניש ב"דרדוויל"

הידיעה הכי גדולה עד כה בנוגע לעונה השנייה של "דרדוויל" מגיעה בדמות הצטרפותו של הויג'ילנט הרצחני לצוות הדמויות.

האיש ללא פחד מקבל תגבורת: האיש עם חוש הצדק המעוות, הסיוט של העולם התחתון – המעניש. ג'ון ברנת'אל לוהק לתפקיד של פרנק קאסל, במקור יוצא מלחמת וייטנאם שאיבד את אשתו וילדיו לרוצחים של המאפיה לאחר שחזו בטעות בחיסול.

Jon-Bernthal

קאסל הופיע לראשונה ב-Amazing Spider-Man #129 משנת 1974, כמחסל להשכיר שנשלח ע"י נבל על להרוג את איש העכביש, לפני שהוא מבין שרימו אותו. זה לא מנע ממנו להפוך לדמות עם מוסר בעייתי שנעה על גבולות מאוד אפורים, אדם שלא בוחל כלל מהריגת כל אדם שפשע.

קשה להגדיר את המעניש כנבל, אך מאז ומתמיד הוא התעמת עם דרדוויל, אך שגם גבולותיו של האחרון לעתים חרגו אל הטריטוריה האלימה של הראשון. כרגע לא ניתן לדעת מה יהיה טיב יחסיהם בסדרת הטלוויזיה, אולם הטיזר הראשון שפורסם ע"י מארוול מיד לאחר חדשות הליהוק, מעורר את הדימיון.

dd-punisher-logo

ברנת'אל שחקן ותיק אך לא בעל שם, שניסיונו הטלוויזיוני הכי גדול הוא דמותו של שיין בשלוש העונות הראשונות של "המתים המהלכים", סגן שריף לשעבר וחברו הטוב ביותר של ריק גריימס, שלאורך הסדרה הפך לדמות בעייתית עם נטייה לפסיכוטיות. בשנתיים האחרונות ברנת'אל השתתף בסרטים "הזאב מוול סטריט" ו"זעם".

ברנת'אל יהיה השחקן הרביעי שמגלם את פרנק קאסל בעיבוד לייב אקשן, אחרי הניסיונות הקולנועיים הכושלים. קדמו לו דולף לונדגרן (1989), תומאס ג'יין (2004) וריי סטיבנסון (2008).

העונה השנייה של "דרדוויל" מתוכננת לעלות במהלך 2016 לנטפליקס ומופקת ע"י דאג פטרי ומרקו רמירז, שמחליפים את סטיבן דנייט כשואוראנרים.

השאר תגובה