קצרים – חדשות קולנוע מהימים האחרונים

גל פלודה מסכם את חדשות הקולנוע מהימים האחרונים (10.6). הראיונות, הרעיונות (הטובים יותר והטובים פחות), הרימייקים שבדרך ותגובות מרחבי הרשת. גרסת לייב אקשן של סדרת המנגה וסרט האנימה קלאסי "אקירה" (כן, כן, הוליווד עוד לא הרימה ידיים), ה"סנדמן" צועד לאיטו לעבר המסך הגדול (גם במקרה הזה הוליווד מתעקשת), נראה כי יקום סינמטי של "רובוטריקים" אכן יקום ואחד הסרטים הכי מופרעים והזויים של שנות השמונים, "צרות גדולות בצ'יינה טאון", זוכה, כנראה, לרימייק.

לא מתייאשים, "אקירה" עדיין בתהליכי פיתוח

מסתבר כי אולפני "האחים וורנר" לא אומרים נואש ומנסים להרים שוב את הפרוייקט שתקוע כבר שנים, גרסת לייב אקשן לסרט האנימה פורץ הדרך "אקירה" משנת 1988. מגאזין חדשות הבידור ה-Hollywood Reporter מדווח כי תסריטאי העונה השניה של "דרדוויל", מרקו ג'יי רמירז, נשכר ע"י המפיקים, אנדרו לאזאר בשיתוף עם חברת ההפקה של לאונרדו דיקפריו, כדי לפתח את התסריט. התסריט נמצא בידיים של "וורנר" כבר משנת 2008 , כאשר בעבר נקשרו לפרויקט במאים כמו האחים יוז ("ממעמקי הגיהנום"). עלילת הסרט תעביר את הלוקיישן של האקשן העתידני מניו-טוקיו לניו-מנהטן, אך עדיין תתרכז במנהיג כנופית אופנועים המנסה להציל את חברו הטוב לאחר שבוצעו עליו ניסויים ע"י הממשלה שמעניקים לו כוחות פסיכוקינטיים אדירים. בנימה אישית, צריך שיהיה מקושר לסרט במאי משובח באמת שיוכל לדעת איך לגשת ביראה ליצירה המופלאה הזו של קצוהירו אוטומו .

טריילר לסרט האנימה משנת 1988:

היקום הסינמטי של "רובוטריקים" קום יקום

ועדיין בהקשר ל"דרדוויל", על פי אתר חדשות הבידור Deadline יוצר הסדרה סטיבן דה-נייט ("ספרטקוס") הצטרף לטנק המוחות שיצרו אולפני "פארמונט" עבור "הרובוטריקים", על מנת ליצור יקום סינמטי בהם ספין-אופים אפשריים לדמויות משנה בתוך המותג הרווחי. צוות הכותבים המורחב כולל כבר את התסריטאי המוערך עקיבא גולדסמן ("נפלאות התבונה"), כותב הקומיקס רוברט קירקמן ("המתים המהלכים"), זאק פן ("אקס-מן:המפלט האחרון"), ג'ף פינקר ("אבודים"), ארט מקארום ומאט הולווי ("איירון מן"), קן נולאן ("בלאק הוק דאון"), אנדרו ברר וגבריאל פרארי ("אנט מן") וגם שלושה מהכותבים של הסדרה "הרשימה השחורה". מעניין אם "פארמונט" מתכננים לחבר כמה תסריטאים וליצור מהם מגה-תסריטאי.

צרות גדולות בצ'יינה טאון בשביל דה רוק

המרשתת רעשה וגעשה בגלים זועמים שיצרו מעריצי סרט הקאלט "צרות גדולות בצ'יינה טאון" שביים ב-1986 ג'ון קרפנטר בכיכוב הסטאר הקבוע שלו קורט ראסל. הזעם הופנה כלפי כוכב הקולנוע דווין "דה רוק" ג'ונסון ("סאן אנדראס"), שביטא את רצונו להפיק ולככב בחידוש לסרט. כדי להרגיע את הרוחות, ג'ונסון התראיין ל"אנטרנטיימנט וויקלי" וטען כי מתוך רצון לרצות את הקהל, הוא מתכנן לזמן לפרויקט את לא אחר מאשר קרפנטר בעצמו. ג'ונסון טוען כי הוא גדל כמעריץ של הסרט והוא מתכנן להביא איתו לפרויקט רק אנשים שאוהבים את המקור וידעו איך לעשות לו כבוד וכי אם התסריט לא יהיה מספק, הסרט יבוטל. לא ברור עדיין אם זה יקרה, או מה תהיה מידת המעורבות של קרפנטר בתוצר הסופי, אך קרפנטר הגיב בפייסבוק לשמועות הקודמות וטען כי מאחר שבניגוד לסרטים אחרים שלו, הוא לא כתב את התסריט ל"צרות גדולות" המקורי ועל כן אין לו בעיה עם חידוש כלשהו. בינתיים קשורים לסרט התסריטאים אשלי מילר וזאק סטנז ("אקס-מן:ההתחלה"). למי שלא מכיר, הסרט המקורי היה מיש-מש שלם שכלל אקשן, קונג-פו, אימה, קומדיה ופנטזיה שיצר את אחד הסרטים ההזויים אך המבדרים של שנות השמונים. אני לא מצליח להבין למה או איך צריך לעשות לו חידוש. "דה רוק" – תיזהר.

הסאנדמן מסתבך

מישהו נוסף שצריך להיזהר ממעריצים הוא ג'וזף גורדון-לוויט ("לופר"). השחקן שהפך מפיק עסוק כרגע בעיבוד של קלאסיקת הגותיקה "סאנדמן" של ניל גיימן לסרט קולנוע עבור אולפני "וורנר". בראיון לרשת MTV אמר לוויט כי המבנה המורכב של הקומיקסים המקוריים, היינו מבנה ללא התחלה-אמצע-סוף סטנדרטיים, גורם לתסריט להתקדם לאט. למרות הקשיים, לוויט טען כי התסריט נהדר וכי הוא יישאר נאמן למקור, כלומר שלא יראה כמו אף סרט קומיקס שיצא לקולנוע עד עתה. לוויט טוען כי מאחר ומורפיאוס, גיבור הכותר, אינו לוחם המשתמש באגרופים, לא נזכה לראות מכות גם בסרט העתידי:

הקומיקס "סאנדמן", פנטזיה גותית שמתרכזת במורפיאוס, שליט החלומות, החל לצאת בשנת 1996 בהוצאת "וורטיגו" של DC ורץ במשך 75 גליונות, תוך שהוא יוצר לעצמו קהל מעריצים גדול, שאינו דווקא נמנה על מעריצי מדיום הקומיקס, ותוך כדי הופך את ניל גיימן לסופרסטאר. לתשומת ליבו של לוויט – המעריצים של "סאנדמן" ידועים כפנאטיים הרבה יותר מאלה של "צרות גדולות".

השאר תגובה