Kung Fury – הדבר הכי מטורף שתראו בתקופה הקרובה

זה החל ב-2013, יוצר צעיר עם תשוקה ענקית לסרטי קונג פו, דיוויד סנדברג, העלה קמפיין מימון המונים ב-Kickstarter כשהמטרה שלו היתה לגייס 200 אלף דולרים לסרט קונג פו טראשי מוטרף ומטורף (ומאוד מצחיק) שהוא הומאז' נהדר לסרטי השוטרים/קונג פו של שנות השמונים. הקמפיין היה מוצלח ביותר וסנדברג עבר את המטרה שלו בקלות, וגייס למעלה מ-630 אלף דולרים מיותר מ-17 אלף תורמים.

כעת, אחרי שעורר סערה גדולה בפסטיבל קאן האחרון, סנדברג העלה את התוצאה הסופית לרשת כדי שכולם יוכלו לראות ולהנות ממנה, וההנאה היא צרופה, 30 דקות שיטריפו לכם את השכל, בלי הגיון או עומק, אלא עם אהבה גדולה לעשור הביזארי ביותר (ואם לא גדלתם בו, אתם לא באמת יכולים להבין את זה לעומק). הסרט הוא בגזרת ה-WTF במובן הכי טוב של המילה והוא פשוט נכנס מיידית למסגרת "צפיית חובה".

הסרט עלה לרשת לפני מספר ימים, וכבר זכה (נכון לכתיבת שורות אלו) ל-6 מיליון צפיות!

העלילה: שוטר בשנות ה-80, אלוף בקונג פו, יוצא למסע בזמן כדי להרוג את היטלר. המסע הזה כולל מפגש עם דינוזאורים יורי לייזר, ת'ור, ואפילו מכונות משחק משנות השמונים שמפוצצות לבני נוער מעצבנים את הראש. מטורף, אמרנו?!

אה, ויש גם קליפ של דיוויד הסלהוף! שחזר לאולפן ההקלטות במיוחד בשביל הסרט. (ומי שלא יודע, הסלהוף היה זמר לרגע בשנות השמונים עם הצלחה מטורפת באירופה והופעות מפוצצות בגרמניה בעיקר).

אם בא לכם לראות את הסרט בצוותא עם עוד אנשים, תהיה לו הקרנה מיוחדת ביום רביעי, 3 ביוני, בשעה 20:30, בבר "הר סיני" בתל אביב.

2 thoughts on “Kung Fury – הדבר הכי מטורף שתראו בתקופה הקרובה”

השאר תגובה