אתם חייבים את זה לעצמכם, "סופרמן נגד הענק הירוק"

אם אתם גיקים ומסתובבת לא מעט במרשתת העולמית, סביר מאוד להניח שנתקלתם במהלך השנים באחד מסרטוני היוטיוב של מייק האבג'ן שמתאר קרב אפי בין סופרמן (של כריסטופר ריב) והענק הירוק (של לו פריגנו, כוכב סדרת הטלוויזיה המוכרת משנות השבעים). את הפרוייקט החל מייק לפני 6! שנים ובמהלך הזמן יצר שלושה סרטים. כעת, אנו שמחים לבשר, כי אחרי שתיקה של ארבע שנים, מגיע החלק הרביעי (אבל לא האחרון, בעמוד היוטיוב שלו מבטיח מייק, בהלצה, שחלק חמישי יגיע במהלך 30 השנה הקרובות.

במידה ולא ראיתם את החלקים הראשונים, תוכלו להגיע אליהם דרך הקישורים, החלק הראשון, שיצא בחודש יוני 2011 (ונכון לכתיבת שורות אלו זכה בלמעלה מ-62 מיליון! צפיות) ואורכו כדקה וחצי בלבד. חלק שני של הקרב, יצא במרץ 2012, אורכו כשתי דקות וחצי וראו אותו, נכון לכתיבת שורות אלו למעלה מ-46 מיליון איש. החלק השלישי, שיצא בדצמבר של 2013 הוא קצת יותר משלוש דקות (עם 28 מיליון צפיות) וכעת מגיע החלק הרביעי, שאורכו כשש דקות:

כמו בחלק גדול מסיפורי גיבורי העל של שנות השבעים והשמונים, הענק הירוק וסופרמן לא צריכים סיבה אמיתית להילחם (וכזו גם לא ניתנת, בחלק הראשון הם פשוט נמצאים במדבר ומתחילים להילחם). הויזואליזציה של הסרטונים נהדרת (בהחלט בהתחשב בתקופה שבה נעשו) ובסך הכל מדובר בקטעי אקשן מהטובים שנראו באינטרנט (ואם יורשה לנו, בכלל בעולם גיבורי העל).

חשוב לציין כי מדובר בפרוייקט של בן אדם, שעושה את האנימציה על המחשב הביתי שלו כשהוא משתמש בתוכנת "מאיה" כשאת המוסיקה (המאוד אפקטיבית) כותב פרונסואה גרייטקאפ. בהודעה לאוהדים בעמוד היוטיוב הסביר קצת מייק מדוע לקח לו ארבע שנים להשלים את החלק הרביעי (קיבל עבודה ביצירת אפקטים לסטודיו גדול ו… החיים), ואין לו מושג אם הוא ימשיך עם הפרוייקט ויסיים את החלק החמישי, בינתיים, נהנה ממה שיש.

השאר תגובה