"יום אחרי יום", טריילר ראשון – לחיות כל יום בגוף אחר

תארו לעצמכם את הסיטואציה הבאה, אתם מתאהבים בבחור צעיר יפה תואר ונעים הליכות, וזוכים להכיר אותו במהלך יום, אולם, אז הוא מגלה לכם שהוא בעצם רוח רפאים שכל 24 שעות עוברת לגוף אחר, כך שאותו בחור מקסים יכול למחרת להיות בחורה, יום אחר כך נער שחור, יום אחר כך בחורה מלאה, יום אחר כך נער נכה וכו'. האם האהבה שניצתה ביום הראשון תצליח להתגבר על המחסום הפיזי? על השאלה הזו תענה דרמת הנעורים הרומנטית "יום אחרי יום" שתגיע אלינו בסוף פברואר, פוסט חג האהבה, ולנטיינס.

הסרט מבוסס על ספר הנעורים EVERY DAY שדיוויד לויתן שכתב את הספר (שעליו התבסס גם הסרט) "הלילה של ניק ונורה". על התסריט אמון ג'סי אנדרוז, סופר בזכות עצמו שכתב את הספר (והתסריט) ל"אני וארל וזאת שעומדת למות". את הסרט מביים מייקל סוסי שביים את הדרמה הרומנטית "לא תשכח" בכיכובם של רייצ'ל מקאדמס וצ'אנינג טייטום ואת דרמת הטלוויזיה המשובחת "גנים אפלים" של רשת HBO בכיכובן של דרו בארימור וג'סיקה לאנג. הסרט התחדש בטריילר:

התקציר העברי הרשמי:
ריהאנון בת ה-16 מתאהבת ברוח מסתורית אשר בכל יום נכנסת לגוף אחר. על מנת לשמור על החיבור הנדיר ביניהם, הם מנסים למצוא אחד את השניה שוב מחדש מידי יום, כשהם אינם יודעים מי או מה יביא היום הבא. ככל שהשניים יותר מתאהבים, כך הרעיון של לאהוב מישהו המשנה את זהותו מידי 24 שעות גובה מחיר כבד יותר מהזוג, ומכריח אותם לקחת החלטה שתשנה את חייהם לנצח.

"יום אחרי יום", יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-22 בפברואר.

One thought on “"יום אחרי יום", טריילר ראשון – לחיות כל יום בגוף אחר”

השאר תגובה