טריילר מלא ראשון ל-The Witcher של נטפליקס עם הנרי קאביל

במהלך קומיקון סאן דייגו שנערך בסוף השבוע האחרון, נחשף הטריילר המלא הראשון של העונה הראשונה של The Witcher אשר מפיקה ענקית הסטרימינג נטפליקס. הסדרה, בכיכובו של הנרי קאביל, מבוססת על סדרת ספרים פולנים מתחילת שנות התשעים של המאה הקודמת (כן, כן, גם אנחנו היינו מופתעים) שכתב הסופר הפולני אנדז׳יי ספקובסקי.

הספרים החלו בעצם כמקבצי סיפורים קצרים ויצאו מאוגדים בשישה ספרים. מאז הסיפורים, שזכו גם לשם "הסאגה של גראלט מריוויה" (שם הדמות הראשית, אותה מגלם קאביל) לעיבודי קומיקס, משחקי מחשב פופולארים ועוד. הסדרה של נטפליקס תהיה מבוססת על הספרים ופחות על משחקי המחשב שיצאו. להלן הטריילר:

הסדרה עוקבת אחרי גראלט מריוויה, צייד מפלצות, שנאלץ לצאת למסע גורלי ותוך כדי להגן על הנסיכה סירי (לא זאת שיש לכם בפלאפון, אם כי, יש אנשים שהיו עושים המון כדי להגן על סירי הוירטואלית). נראה על פי הטריילר כי העולם שבו מסתובב גראלט מריוויה הוא עולם אפל, אלים ומדמם.

הנרי קאביל, לעומת זאת, נראה כאילו בילה שעות נוספות בחדר הכושר ונראה אפילו יותר מנופח ושרירי מאשר התקופה בה גילם את סופרמן. את הסדרה יצרה לורן שמידט, שהייתה גם אחת המפיקות של "אקדמיית המיטרייה". עדיין לא ידוע מתי העונה הראשונה תעלה לשידור.

השאר תגובה