"מלך האריות" חוזר לשאוג בסרט טלוויזיה חדש וסדרה

"מלך האריות" של חברת דיסני, שיצא ב- 1994 הפך במהרה לאחד הסרטים המצליחים והאהובים של החבר'ה. סיפור התבגרותו של סימבה הצעיר ריגש רבבות אנשים ברחבי העולם, הניב עוד שני סרטי אנימציה באורך מלא שיצאו ישירות לדי וי די וסדרת אנימציה בכיכובם של טימון ופומבה, שני חבריו הטובים של סימבה וכמובן, מחזמר מצליח.

בימים אלו נשלמות ההכנה לקראת סרט טלוויזיה, המהווה המשך לסרט מ-1994 וזוכה לשם The Lion Guard: Return of the Roar ויפתח את הפתח לסדרת טלוויזיה חדשה שתשודר בינואר 2016. הסדרה עוקבת אחר קיון, בנם השני של סימבה ונאלה, אשר לומד את דרכי העולם ואט אט מוצא את מקומו כשליט המקום. הוא אוסף סביבו חבורה של חיות שהוא חושב שהן חיוניות לו, והבחירות קצת מפתיעות.

trailer-and-clip-from-lion-king-sequel-series-the-lion-guard-return-of-the-roar

גם הסרט וגם הסדרה מכוונים לקהל צעיר יותר מאשר הקהל של הסרט הקלאסי אך האנימציה והנימה הנוסטלגית כנראה תגרום ללא מעט הורים לשבת ולראות את המשך הרפתקאות סימבה ונאלה.

בכדי לחזק את תחושת הנוסטלגיה, החזירה חברת דיסני כמה מהקולות אשר ליוו את הסרט המקורי, ובראשם ג'יימס ארל ג'ונס אשר חוזר לדובב את דמותו של מופסה, אביו של סימבה. ארני סאבלה חוזר לדובב את דמותו של פומבה. רוב לאו מדובב את סימבה וגבריאל יוניון (מהסדרה "להיות מארי ג'יין") מדובבת את נאלה.

הצצה ראשונה לסרט The Lion Guard: Return of the Roar אשר ישודר במהלך חודש נובמבר:

השאר תגובה