קוונטין טרנטינו עובד על סרט "סטאר טרק" עם ג'יי. ג'יי. אברהמס (וזו לא בדיחה)

בהחלט אחת החדשות המרגשות של התקופה האחרונה, אם כי צריכים לקחת אותה בערבון מוגבל. אתרי החדשות המקצועיים בהוליווד, Dealine ו-The Hollywood Reporter מדווחים כי קוונטין טרנטינו, ג'יי ג'יי אברהמס וחברת פאראמונט מפתחים סרט "מסע בין כוכבים" (סטאר טרק) חדש. מסתבר שטרנטינו הוא חובב גדול של "מסע בין כוכבים" ובאחד המפגשים שלו עם ג'יי ג'יי אברהמס, שכידוע הזריק חיים חדשים (לטוב ולרע) בפרנצ'ייז הזה ב-2009, הוא זרק לו רעיון לסרט.

הרעיון של טרנטינו מצא חן בעיני אברהמס שהחליט לגשת לראשי אולפני פאראמונט ולהציע להם את הרעיון. התלהבות נרשמה במשרדים ועל פי הדיווחים, אברהמס וטרנטינו מתכוונים להקים "חדר תסריטאים" שיהפכו את הרעיון והקונספט של טרנטינו לסרט. השאלה הגדולה היא, כמובן, במידה והפרוייקט הזה ייצא לפועל בסופו של דבר, האם טרנטינו יביים אותו. בשלב הזה סביר להניח שג'יי ג'יי אברהמס, שבימים אלו עובד על "מלחמת הכוכבים פרק 9", ישמש כמפיק של הסרט.

Image: Quentin Tarantino

בשנת 2015 בפודקאסט של אתר Nerdist, אמר טרנטינו כי אם יש פרנצ'ייז מדע בדיוני מצליח שהוא יביים, זה יהיה כנראה "מסע בין כוכבים" ולא "מלחמת הכוכבים" מכיוון שהוא אוהד גדול של הסדרות (בעיקר המקורית). "הדבר היחיד שהגביל אותם בשנות השישים היה תקציב והעובדה שצילמו פרק ב-8 ימים. עם הטכנולוגיה של היום אפשר לקחת כמה פרקים קלאסיים של הסדרה המקורית ובקלות להפוך אותם לסרטי קולנוע של 90 דקות ויותר". טרנטינו בעבר גם הכריז כי הפרק Yesterday's Enterprise (פרק 15 בעונה השלישית של "מסע בין כוכבים הדור הבא"), בוא חוזר צוות האנטרפרייז בזמן לתקן מקרה שגרם למלחמה בין הפדרציה והקלינגונים, כאחד הפרקים הטובים של הסדרה לדורותיה. הנה קטע ממנו:

נמשיך לעקוב אחר ההתפתחות (או אי ההתפתחות) של הפרוייקט המסקרן הזה.

One thought on “קוונטין טרנטינו עובד על סרט "סטאר טרק" עם ג'יי. ג'יי. אברהמס (וזו לא בדיחה)”

השאר תגובה