טריילר חדש ומצמרר ל"ג'וקר" בכיכובו של חואקין פיניקס

ת'אמת, הטריילר הזה עושה לנו לא טוב! אבל עושה לנו לא טוב במובן הכי טוב של המילה! הוא טריילר מלחיץ, מפחיד, מבעית לעיתים ובעיקר, נראה מופרע לחלוטין כיאה לדמות הקומיקסאית שמלווה אותנו (ואת באטמן) כבר 80 שנה. ואולי הדבר הכי מופרע בעל העסק הזה, הוא, שמאחורי הסרט, המאוד רציני ופסיכולוגי הזה, עומד טוד פיליפס שעד היום ידוע בעיקר כבמאי של קומדיות היסטריות כמו "בדרך לחתונה עוצרים בוגאס" (על כל שלושת חלקיה), "סטארסקי והאץ'" (עם בן סטילר) ועוד.

את הסרט כתב (לצידו של פיליפס) סקוט סילבר שכתב בעבר דרמות "פייטר" עם כריסטיאן בייל ומארק וולברג, "שעה של גיבורים" (דרמת אסונות עם כריס פיין) ו"8 מייל", דרמת הראפ בכיכובו של אמינם. לצידו של פיניקס נראה את רוברט דה נירו כמנחה טוק שאו שמשחק תפקיד משמעותי בהפיכתו של ארתור פלק ל"ג'וקר". התפקיד של דה נירו כבר זכה לתהודה חיובית בייחוד לעובדה שהוא עושה שם צ'נלינג לסרט "מלך הקומדיה" הקלאסי והנפלא של מרטין סקורסזה. זאזי ביטס ("דדפול 2") מגלמת את מושא אהבתו של ארתור פלק בעוד פרנסס קונרוי ("עמוק באדמה") מגלמת את אמו. השחקן ברט קולן מגלם את תומס וויין אביו של ברוס ויין (אותו מגלם השחקן הצעיר בן ה-9 דנטה פריירה אולסון) שיהפוך לימים להיות "באטמן". הסרט התחדש בטריילר מצמרר:

תקציר עברי:
"ג'וקר", סרט המקורות המצופה על אחד הנבלים הגדולים ביותר בתרבות הפופולארית. השחקן המוערך חואקין פיניקס ("גלדיאטור", "המאסטר") נכנס לנעליהם של זוכי האוסקר ג'ק ניקולסון, והית' לאדג'ר שגילמו את הדמות בעבר. הסרט נכתב ומבויים על-ידי טוד פיליפס ("בדרך לחתונה") ומשחקים בו גם רוברט דה נירו וזאזי ביטס ("דדפול 2"). קומיקאי כושל בשם ארתור פלק נתקל בבריונים אלימים בעת שיטוט ברחובות גות'האם של שנות השמונים. כשהחברה מסביבו מתנכרת לו, הוא מאבד בהדרגה את שפיות דעתו ונגרר יותר ויותר אל תוך מחוזות הטירוף ולחיי הפשע והכאוס בעיר. סיפורו של נבל הקומיקס, הפושע המתוחכם והמפורסם ביותר בעולם.

הסרט יוקרן בהקרנת בכורה עולמית במהלך פסטיבל ונציה שיתקיים בסוף השבוע הקרוב. בישראל הסרט יעלה לאקרנים ב-10 באוקטובר.

השאר תגובה