לקראת "לוגאן – וולברין", מסע וירטואלי ישראלי בהיסטוריה של הדמות

ביום חמישי, 2 במרץ, יעלה בבתי הקולנוע בישראל הסרט המצופה "לוגאן – וולברין" שמהווה את שירת הברבור (לפחות עד להודעה חדשה) של יו ג'קמן בתפקיד שהעניק לו את הקריירה הקולנועית שלו. שוטטנו ברחבי רשת האינטרנט הישראלית לאסוף לכם את הכתבות, הסקירות, הביקורות ההמלצות והסרטונים שעוסקים בדמותו של וולברין (וגם כמה דמויות שמקורבות אליו):

כמה עובדות על וולברין

wolverine

הבלוג sfnews.co.il סוקר את התפתחות דמותו של וולברין בחוברות הקומיקס. החל מהופעתו הראשונה המלאה בחוברת The Incredible Hulk #181 (אם כי הוא כן מופיע בפאנל האחרון של חוברת מספר 180).

וולברין הסיפור האמיתי:

חברינו בפודקאסט השבועי, "גיקאאוט", משלימים את ההיסטוריה של וולברין עם מבט מעמיק יותר לנקודות המפנה החשובות בחייו של המוטנט האהוב. וולברין הוא מדמויות הקומיקס המוכרות בעולם. אבל הסיפור האמיתי שלו? הרבה פחות מוכר.

 

הכי טוב במה שהוא עושה – הקומיקסים המובחרים של וולברין

uncanny_x-men_132_wolverine_alone_marvel_april_1980

בלוג "עלילון" סוקר לנו את הריצות הטובות ביותר של המוטנט שעושה בצורה הטובה ביותר את מה שהוא עושה. "אני הכי טוב במה שאני עושה, אבל מה שאני עושה לא ממש נחמד", זה המשפט שמאפיין אותו, ובכן וולברין – מה שאתה באמת טוב בו זה להופיע בהרבה קומיקסים. ואנחנו נותנים  לקוראים את המיטב מהם.

אומרים שלום ליו ג'קמן

huge02

נתי אקב מאתר גיקסטר נפרד מיו ג'קמן שב-17 השנים האחרונות (חתיכת זמן) גילם את הדמות האהובה. שני עשורים עברו וג'קמן הפך להיות הפרצוף המזוהה ביותר עם סדרת סרטי האקס-מן (כמה זקנים אתם מרגישים כרגע?). נכון, פטריק סטיוארט ואיאן מק'קלן זכאים לכבוד רב בתפקידים האייקונים של פרופסור אקס ומגנטו, אך ג'קמן הופיע בכל אחד מסרטי העלילה, קיבל שלושה סרטי ספינאוף והופעות אורח בכל סרט, אפילו ב"דדפול", טוב, סוג של. לקראת סיומה של תקופה החלטתי לכתוב סקירה זו, להסתכל על עברו של ג'קמן ולהגיד תודה על שירות ממושך ואהוב.

מי את לורה קיני (X-23)?

logan022

כפי שכולנו יודעים, אחת הדמויות המרכזיות בסרט תהיה X-23, לורה קיני. מי היא הדמות הזו, שהיא השיבוט הנשי של וולברין? ולמה היא זכתה לכינוי X-23? הנה הסיפור הממש ממש טראגי שלה מדפי הקומיקס של מארוול.

ינאי בן נח, קומיקאים ואחד המנחים של התוכנית "גיקאאוט" לקח את הטריילר הראשון של "לוגאן" וניתח אותו באופן מעמיק. תוך כדי הניתוח הוא מעלה את ההשערה כי נראה בסרט את בנו (הנוסף) של וולברין, דאקן.

ואם אתם לא יודעים מי זה דאקן, הנה סקירה של דמותו על פי חברי "גיקאאוט"

התקציר העברי הרשמי:
יו ג'קמן חוזר לגלם את דמותו של וולברין, שונה לחלוטין מהדמות שאנו מכירים מהסרטים הקודמים. כאשר כוחותיו מתחילים להיחלש, וולברין מוצא את עצמו לראשונה פגיע באמת. לאחר חיים שלמים של כאב וצער, הוא מוצא את עצמו אבוד בעולם בו אקס-מן הם רק אגדה וגן המוטציות הונדס גנטית מחוץ לאוכלוסייה. המנטור שלו, צ'ארלס אקסביור, לא יותר מצל מבולבל של עצמו הקודם, משכנע את וולברין לצאת למשימה אחת אחרונה, עם הסיכון הגדול ביותר – עליו להגן על ילדה אחת שהיא התקווה האחרונה לגן המוטנטי. זהו סיפור דרמטי, רגשי ועוצמתי אשר יציג לנו את האגדה כפי שמעולם לא ראינו.

"לוגאן" יוצא לבתי הקולנוע בישראל ב- 2 במרץ 2017.

One thought on “לקראת "לוגאן – וולברין", מסע וירטואלי ישראלי בהיסטוריה של הדמות”

השאר תגובה