הדוקטור הוא נבל סגול עם כוחות על

חברת "מארוול" ורשת "נטפליקס" אישרו את ליהוק השחקן דייויד טאננט, המוכר לנו בעיקר כדוקטור Who (העשירי), לתפקיד זבאדייה קילגרייב, האיש הסגול,  שיתפקד כנבל המרכזי בסדרה Marvel's A.K.A. Jessica Jones. הסדרה, בת 13 פרקים, תעלה ברשת "נטפליקס" במהלך 2015, אחרי "דרדוויל".

הסדרה עוקבת אחרי ג'סיקה ג'ונס, שהיתה לתקופה קצרה גיבורת על אך החליטה לפרוש אחרי ארוע טראגי. בעוד היא מנסה לשקם את חייה האישיים ג'סיקה ג'ונס פותחת דף חדש בקריירה והופכת לחוקרת המתעסקת בתיקים בהם מעורבים אנשים בעלי יכולות מדהימות בניו יורק.

Purple_Man

קילגרייב, מוטנט בעל עור סגול שמסוגל לשלוט במחשבות, הופיע בטלוויזיה בסדרות האנימציה של "אקס-מן" משנות ה- 90 וסדרת "הנוקמים" החדשה מ2011. בקומיקס הוא הופיע לראשונה ב"דרדוויל" מספר 4 אי שם באוקטובר 1964.

טאננט יככב מול קירסטין ריטר (ג'סיקה ג'ונס) ומייקל קולטר (לוק קייג') בסדרה שתמשיך את רצף הסדרות של "נטפליקס" ביקום של מרוול, עם סיום הקרנת "דרדוויל". אחריה צפויה להגיע סדרת סולו של לוק קייג' (אשר בחוברות הקומיקס נשוי לג'סיקה ג'ונס) וסדרה של "אגרוף הברזל" (Iron Fist).

טאננט הוא השחקן השלישי מסדרת "דוקטור הו" שמצטרף ליקום מארוול על המסך, זאת לאחר שכריסטופר אקלסטון (שגילם את הדוקטור לפני טאננט) גילם את האלף מאלאקית' ב"ת'ור-העולם האפל", וקרן גיליאן מהעונות האחרונות של הסדרה גילמה את נבולה ב"שומרי הגלקסיה".

One thought on “הדוקטור הוא נבל סגול עם כוחות על”

השאר תגובה