טריילר חדש ואחרון לעונה השביעית (והאחרונה) של "ה-100"

אחת מסדרות המדע בדיוני הטובות שרצות על המסך בשנים האחרונות היא ללא ספק "ה-100" שקצת עוברת מתחת לרדאר בישראל והדיבור עליה הוא לא היסטרי. הסדרה, שבנתה עם השנים בסיס מעריצים הדוק, משודרת בימים אלו ב"נטפליקס" ישראל ובקרוב תעלה העונה השביעית והאחרונה שלה. אצלנו ב"נטפליקס" תוכלו למצוא רק את ארבעת העונות הראשונות, כשהעונה החמישית של הסדרה תעלה ב-25 במאי.

בשעתו, אי שם בתחילת שנת 2015, שני פרומקין, כתבה ביקורת על הסדרה, שאז בקושי שמעו עליה בישראל. הסדרה שייכת לרשת ה-CW שהיא ללא ספק המקור הטוב ביותר לסדרות קומיקס ומדע בדיוני המיועדות לבני הנוער (ומעלה). הסדרה מתרחשת 97 שנה לאחר מלחמה עולמית גרעינית שהביאה כמעט להימחקותו המוחלטת של המן האנושי, מלבד תושבי 12 תחנות חלל ברי מזל. וכמו שנוח אסף חיות לתיבת סוף העולם שהוקפה במים, אנשי התחנות התאספו לתחנת סוף העולם שמוקפת בכוכבים ונקראת "התיבה". לא מכבר, אחרי שש עונות ו-84 פרקים, שחררה הרשת את הטריילר האחרון, לקראת עליית העונה השביעית והאחרונה ב-20 במאי.

לא ניכנס לספויילרים שיש בטריילר (היי, זה טריילר, ברור שיהיו בו ספויילרים), רק נגיד שהעונה השביעית מונה 16 פרקים, מה שיביא, באופן מכוון כמובן, את הסדרה ל-100 בסופו של דבר. למזל האוהדים של הסדרה, צילומיה הסתיימו עוד לפני הקורונה, מה שאומר שכל הפרקים צולמו כעת רק עובדים על העריכה שלהם. יש לציין כי לא מעט סדרות נפגעו ממשבר הקורונה ונאלצו להפסיק את ההפקה והצילומים לפני סיומם.

"ה-100", העונה השביעית, תחל את שידורה ביום רביעי, ה-20 במאי, ברשת CW.

One thought on “טריילר חדש ואחרון לעונה השביעית (והאחרונה) של "ה-100"”

השאר תגובה