כל מה שצריך לדעת על הקרוסאובר הקרוב של סדרות ה-CW/DCTV

ביום שני הקרוב (ה-28 בנובמבר) יחל הקרוסאובר המדובר בין ארבע סדרות הקומיקס המשודרות ברשת CW. הקרוסאובר יחל בפרק 8 של העונה השנייה של "סופרגירל", ימשיך ביום שלישי ב"הפלאש", חלק שלישי ביום רביעי ב"החץ" והקרוסאובר יסתיים ביום חמישי בפרק של "אגדות המחר".

הסקירה כוללת מעט ספויילרים לאירוע:

הקרוסאובר מבוסס על אירוע מפורסם שהיה ביקום הקומיקס של DC בשנת 1988 ונקרא INVASION אשר נכתב על ידי קית' גיפין וכלל את כל הגיבורים של יקום DC. הסדרה מתבססת על האירוע הזה, אבל תשנה את רוב הפרטים מכיוון שהיו בו מעורבים, בטוויסטים עלילתיים מרכזיים, כמה גיבורים שלא מופיעים בסדרות.

invasion-01-comics-1988

עם זאת, הסיבה להגעתם של הדומינייטורים לכדור הארץ זהה לסיבת הפלישה בקומיקס. הדומינייטורים מגלים כי אנשי כדור הארץ, בעתיד הרחוק, יהוו איום ממשי על הכוכב שלהם, ועל כן הם מחליטים לחזור בזמן ולהשמיד את כדור הארץ כדי למנוע את העתיד האפל, או כמו שאומר אחד הדומינייטרוז: "אנחנו צריכים להשמיד את הכוכב שלכם, לפני שהפורענות שלכם תהפוך לפורענות שלנו".

הקרוסאובר זכה לטריילר משמעותי וארוך שלא היה מבייש בלוקבסטר קייצי ממוצע:

הפולשים, הדומינייטורים, להוציא העובדה שהם מצוידים בטכנולוגיה מתקדמת ביותר גם יכולים לשנות את המראה שלהם לכל דבר שהם ירצו. על פי התקצירים הרשמיים של הפרקים, אשר שוחררו על ידי רשת CW, נראה כי הפרק של "סופרגירל", אשר נקרא "מדוזה", כנראה לא יעסוק כולו בפלישה אלא רק בסופו בו נראה את בארי ("הפלאש") וסיסקו מגיעים ומבקשים מסופרגירל לבוא ולעזור להם להציל את העולם. כך שבעצם הקרוסאובר באמת יתחיל ב"הפלאש", אז נראה את הפלישה לכדור הארץ ואת גיוס הגיבורים השונים לעזרה.

אוליבר קווין, בפרק של "החץ" (שהוא הפרק ה-100 של הסדרה) יתעורר במציאות שונה, בה הוריו בחיים והוא מעולם לא עלה על היכטה שטבעה והובילה אותו לאי. כמו כן, הוא מאוהב בלורל (שבמציאות של הסדרה נהרגה על ידי דמיאן דארק) והחתונה שלהם מתרחשת בעוד מספר שעות בדיוק בזמן שאוליבר מתחיל לשים לב שישנם כל מיני דברים קטנים שלא בדיוק מסתדרים לו. באותו פרק פליסיטי תאגד את הגיבורים במה שהיא בעצמה מכנה Best Team Up Ever. נראה כי לעלילת פלאשפוינט תהיה השפעה מכרעת על סיפור הקרוסאובר.

להלן קטע בו סופרגירל מגיעה למציאות של בארי לעזור לו:

טריילר נוסף, האחרון ששוחרר, לקראת הקרוסאובר המדובר:

 

One thought on “כל מה שצריך לדעת על הקרוסאובר הקרוב של סדרות ה-CW/DCTV”

השאר תגובה