ביקורת "החץ" עונה 4 פרק 14: קוד השתיקה

הביקורת השבועית של "החץ" מוגשת בחסות הבחירות לנשיאות 2016.

זהירות, מוצר זה עלול להכיל ספוילרים ומבנים מתמוטטים!

Arrow_4.14_d

מסתבר שאי אפשר לחלק מחמאות ל-CW מבלי שהם יצליחו להרוס זאת. השבוע חזרנו לשגרת הסכנה התורנית, ניצחון וחוזר חלילה. היי, אם זה לא עבד ב-12 מתוך 14 פעמים… בואו נעשה זאת שוב!

בחזרה למרוץ של אוליבר לראשות העיר מול היריבה החדשה, רווה דא– סליחה, אדאמס (כי הציבור מטומטם ולכן הציבור ישלם?) בעוד אוליבר זורק לרווה הערות מפלילות כמו הסטטוס הזוגי שלה כדי לנסות ולחשוף אותה, רווה לא מבזבזת רגע ומשתמשת במשאבים של בעלה, דמיאן דארק, כדי לנסות ולחולל תאונה שתוציא את אוליבר מהתחרות, בדמות דמולישן טים, חולייה קטנה של חבלנים "מקצועיים" שטומנים פה ושם מטענים שממוטטים בניינים.

Arrow_4.14_b

תחילה, הקורבן הראשון הוא קוונטין לאנס שבגד בדארק, ולפיו הרי שמדובר בקצה חוט שצריך לתקן. ניסיון ההתנקשות בקוונטין מביא את ידידנו הבלש למצב בו עליו להתרחק מדונה סמוק על מנת לשמור על שלומה. כמובן שדונה לא קונה את השקרים הלבנים של קוונטין ומעמידה את כל הקשר ביניהם בספק. מה לעשות, הבחורה חוותה לא מעט אכזבות מגברים כדי להפוך לאשת לב ברזל. פליסיטי מתערבת, מחזירה את אמונה של דונה בלאנס ואחרי ניסיון החיסול השני על אוליבר בידי דמולישן טים – השניים חוזרים זה לזרועות זו. ראיתם? קצר, קולע, נמרח ומיותר (מישהו אמר פילר?)

חשבתם שמערכת היחסים המיותרת בין שתי דמויות משנה תספיק? אז חשבתם. שאר הפרק היה מלא בעימות בין ת'יאה לאוליבר בנוגע לתעלומת צ'ק שלא נפדה שאמם העניקה לאקסית שלו, וחשיפת קיום בנו של אוליבר, ויליאם (שדרך אגב, "נחטף" בידי דארק וכרגע מבלה בנעימים עם בתו.) ו… פלאשבקים! המון, המון פלאשבקים שגם אותם אפשר לסכם בקצרה: אוליבר מתעמת עם רייטר, מתעמת עם האסירים, מתעמת עם קונקלין… והורג אותו בצורה אנטי-קליימקטית לחלוטין. נקודת האור היחידה כאן הייתה כל טקסט הפתיחה של הפלאשבק, שקצת הפך את רייטר לקיסר פלפטין ממלחמת הכוכבים (כוח!!!)

Arrow_4.14_c

אם לדרג את איכות הסדרה בנקודה זו, נגיע נמוך יותר מהנקודה בה הייתה בפרק 11… אחרי שני פרקים של עליית מדרגה, הסדרה שוב צוללת במדרג עם כתיבה מרוחה ומשעממת, ומשחק בנאלי. יחד עם זאת, אני אדם מלא תקווה. לפי הפרומואים לשבוע הבא, ויקסן קופצת לביקור הישר מסדרת האנימציה הקצרצרה (והדי מהנה) שלה. בפרומו יש גם אמירה של דארק שדי שוברת קיר רביעי ("כבר היינו בסרט הזה"), אז אני צופה לפחות קצת עניין. נכון לעכשיו ניתן לסכם את "החץ" במילה אחת: משעמם.

ציון: 2
ratings-tv-2

דמולישן טים הם צוות שכירי חרב שלבושים כעובדי בניין ונושאים נשקים דמויי כלי עבודה. בהקשר של סרט קומיקס מאוד מצליח שמוקרן כעת בבתי הקולנוע: את אחד מחברי הצוות מגלם דניאל קאדמור, שתפקידו המפורסם ביותר היה קולוסוס בסרטי אקס-מן.
מיילו ארמיטאג' אמנם כבר הופיע לפני מספר פרקים כחלק מ-HIVE של דארק, אך לפני כן הוא נראה רק פעם אחת בלבד בעונה השנייה, כסוחר נשק. בקומיקס ארמיטאג' הוא אביו החורג והמרושע של קונור הוק, בנו של אוליבר עם סנדרה הוק.

One thought on “ביקורת "החץ" עונה 4 פרק 14: קוד השתיקה”

השאר תגובה