רופרט וויאט פורש מבימוי "גמביט"

אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי רופרט וויאט, שביים את "כוכב הקופים: המרד" (2011), ואמור היה לביים את הסרט "גמביט" המבוסס על אחת הדמויות המוכרות והאהובות בעולם האקס-מן פרש. חברת FOX, שתאלץ למצוא במהירות במאי, מפיקה את הסרט וצ'אנינג טייטום ("רחוב ג'אמפ 21") ישחק בתפקיד הראשי וגם יפיק את הסרט. ולא מכבר דיווחנו על ליהוקה של ליה סיידו לתפקיד בלה דונה.

הסיבות לעזיבה עדיין לא ברורות, יש כאלה שטוענים כי מדובר בחוסר הסכמה על התקציב של הסרט והתסריט אולם האנשים המקורבים לבמאי טוענים כי מדובר בבעיה בלוחות זמנים. "גמביט" היה אמור להתחיל את הצילומים בחודש נובמבר, אולם לאחרונה הודיעה חברת פוקס שהצילומים יחלו רק במרץ 2016, מה שיצר בעיה עם סרט אחר אליו מחויב הבמאי (לא פורט מה הוא הסרט המסתורי הזה).

הודעה שנמסרה מהבמאי גורסת: "מאוד רציתי לעבוד עם חברי צ'נינג טייטום והחבר'ה מפוקס, אבל, לצערי, דחיית הצילומים יצרו בעייה בלוחות הזמנים לנוכח התחייבות מוקדמת לפרוייקט אחר. אני מודה להם על ההזדמנות ואני יודע ש'גמביט' יהיה סרט נהדר".

חברת פוקס נמצאת בלחץ של זמנים, לאור העובדה ש"גמביט" אמור לצאת לאקרנים ב-7 באוקטובר 2016, כמה חודשים אחרי "אקס-מן אפוקליפסה" שייצא ב-27 במאי 2016.

One thought on “רופרט וויאט פורש מבימוי "גמביט"”

  1. זה מאוד מעצבן, אני מאוד מצפה לסרט הזה והוא רק מסתבך…תודה רבה על הפרסום…

השאר תגובה