קצרים: חדשות סדרות קומיקס מהשבוע החולף (23.8)

מקבץ חדשות סדרות קומיקס מהשבוע האחרון: טריילרים חדשים ל-Heroes Reborn ו"סופרגירל", פרומו לעונה השנייה של "גותהאם" שמתרכז בג'וקר, המועמדת לאוסקר אלפרי וודארד מצטרפת לסדרה "לוק קייג'" של נטפליקס, הנובלה הגרפית Protocol Orphans (הוצאת BOOM) זוכה לעיבוד טלוויזיוני והספין אוף של "סוכני ש.י.ל.ד" עדיין לא אמרה את המילה אחרונה.

לוק קייג'

Woodard-Makers-Hollywood-02

עבודות הליהוק וההכנות לצילומי העונה הראשונה של "לוק קייג'" שמפיקה נטפליקס ומבוססת על גיבור העל של מרוול נמצאת בהילוך גבוה בימים אלו. אלפרי וודארד ("12 שנים של עבדות"), שחקנית טלוויזיה מוערכת מאוד שעובדת כבר שנים רבות והיתה מועמדת לעשרות פרסים, בהם גלובוס הזהב (בו זכתה פעם אחת), האוסקר ופרסי האמי (בהם זכתה ארבע פעמים בין היתר על הופעתה ב"בלוז לכחולי המדים", "פרקליטי ל.א." ו"הפרקליטים"). על פי אתר חדשות הבידור Deadline שדיווח על הליהוק, וודארד תגלם את דמותה של מינטה, אישה חזקה המעורבת מאוד בפוליטיקה המקומית ושתהיה לה השפעה מרחיקת לכת על חייו של לוק קייג'. אולם, הליהוק לא סגור לחלוטין ויכול להיות שוודארד תגלם מריה השחורה, נבלית מהיקום של קייג'. מייק קולטר ("האישה הטובה") מגלם את לוק קייג' ואנחנו נוכל לראות אותו קודם ב"ג'סיקה ג'ונס" לפני שיקבל סדרה משל עצמו.

Heroes Reborn

רשת NBC שחררה טריילר חדש למיני סדרה המתקרבת Heroes Reborn. את הטריילר מלווה קולו של דוקטור מוהינדר סורש אשר מציג בפנינו גיבורים חדשים וגם כאלה שאנו מכירים מהעונות הקודמות של הסדרה. על פי התקציר של חברת NBC הסדרה החדשה, שתמנה 13 פרקים, חוזרת לשורשים של העונה הראשונה של גיבורים. Heroes Reborn יעלה לשידור ב-24 בספטמבר.

Marvel’s Most Wanted

agents-of-shield-adrianna-palicki-nick-blood (2)

סדרת הספין אוף של "סוכני ש.י.ל.ד", עליה דיווחנו לראשונה באפריל, ידעה מורדות ועליות ואחרי שהחלה העבודה עליה, הוא בוטלה. אולם, במהלך סוף השבוע דיווח מגאזין חדשות הבידור Variety כי הסדרה חוזרת להפקה ושרשת ABC הזמינה פיילוט. הסדרה, שתזכה לשם Marvel’s Most Wanted תתמקד בשתי דמויות מרכזיות בובי מורס/Mockingbird אותה מגלמת אדריאן פקליקי ולאנס האנטר אותו מגלם ניק בלאד. על פי אנשים המקורבים להפקה מדובר על סדרה עצמאית לחלוטין בה מככבים הדמויות והקשר הסיפורי ל"סוכני ש.י.ל.ד" כנראה כמעט ולא יהיה קיים. נכון לכתיבת שורות אלו עדיין אין תאריך לתחילת צילומי הפיילוט וגם לא ממש ברור איך יעבירו, מבחינת הסיפור, את שתי הדמויות הללו מהסדרה "סוכני ש.י.ל.ד" לסדרה שלהם.

Protocol Orphans

protocolorphans_01_cvr 01

אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי רשת Fox מפתחת לטלוויזיה סדרת דרמה המבוססת על Protocol Orphans, מיני סדרת קומיקס, ארבע חוברות, שיצר השחקן פיטר פצ'ינלי (סדרת "דמדומים") ורוב דה פרנקו ושפורסמה בחברת BOOM! ב-2013. אמנדה סגל ("מבוקש") תכתוב את הפיילוט. העסקה היא חלק מעסקה שנחתמה בין חברת Fox וחברת BOOM! בה לרשת יש זכות ראשונים על כל החומרים של חברת הוצאת הקומיקס. המיני סדרת קומיקס מספרת של סיפורה של משפחה אומנת המגדלת ועוזרת ליתומים, אך גם מאמנת אותם להיות סוכני חרש של הממשל בארצות הברית ושולחת אותם למשימות חשאיות.

שתי סדרות מצופות זוכות לטריילרים חדשים:

"סופרגירל", בכיכובה של מליסה בנויסט, שתעלה לשידור ב-26 באוקטובר. הטריילר החדש, שזוכה לכינוי A Hero will rise, לא מספק יותר מדי קטעים חדשים אבל כן מספק תחושה ואווירה של סרטי סופרמן בכיכובו של כריסטופר ריב, עם אפקטים טובים יותר כמובן.


העונה השנייה של "גותהאם" תעלה לשידור ב- 21 בספטמבר והרשת שחררה פרומו חדש וקצר יחסית המתמרד בעיקר בדמותו של ג'רום, יתום שיהפוך ויהיה יום אחד הג'וקר, אויבו הגדול ביותר של באטמן.

One thought on “קצרים: חדשות סדרות קומיקס מהשבוע החולף (23.8)”

  1. תודה רבה על הפרסום! מצפה לסדרה של לוק קייג', לא מתרגש מסדרת הדרמה על הקומיקס של protocol orphans, הריבוט לסוכני שיל"ד יהיה אדיר, הסדרה של הירוס ריבורן…נשמעת טובה (: לא עומד לצפות בסופרגירל ובנוגע לגות'האם…עדיין לא ראיתי….האם כדאי לי?

השאר תגובה