ביקורת, "החץ" עונה 5 פרק 20 – מתחת לאדמה

"חדרי בריחה" הם אחד הטרנדים הלוהטים ביותר בשנים האחרונות. אתה נכנס לחדר בקונספט מסוים, סוגרים אותך בו עם מספר חברים ואתם צריכים לברוח ממנו לפני שייגמר הזמן. למה אני מספר לכם את זה? כי הפרק האחרון של "החץ" היה חדר בריחה אחד גדול בשביל אוליבר ופליסיטי.

המשך הקריאה כולל ספוילרים לפרק:

פרק מספר 19 הסתיים בהתפוצצות פצצה שנשתלה על ידי צ'ייס במאורת החץ, שנייה לפני שמהכשיר של הליקס, שיכול היה להצביע על מיקומה, נכנס לפעולה. מסתבר שהפיצוץ היה בכלל מכשיר EMP ששרף כל מעגל חשמלי, אטם את הבונקר, קטע את זרימת האוויר ונטרל את השבב שמאפשר לפליסיטי ללכת, גם אתם מופתעים? גם אני שכחתי במהלך הזמן שפליסיטי בעצם נכה ומשתמשת בטכנולוגיה על מנת ללכת.

לפני שצוות החץ יוכל להתמודד מול פרומיתיאוס הם צריכים להתגבר על כל הבעיות הפנים צוותיות, אוליבר עדיין לא חזר לעצמו מאז ההתעללות שעבר על ידי צ'ייס, פליסיטי רק לאחרונה בחרה את הליקס על פני הצוות, דיגל ולילה גם כן במקום לא כל כך טוב לאור מעשיה השנויים במחלוקת של לילה בתור ראש ארגוס.

Green Arrow, Underneath 08

מצד אחד, הפרק היה בדיוק מה שהצוות, וגם הצופים, היו צריכים לפני סיום העונה, קצת להוריד רגל מהגז ולהתגבר על הבעיות. מצד שני, ייתכן שהפרק, היחסית רגוע, ישאיר כמות גדולה מידי של אירועים שנצטרך לכסות בזמן קצר במספר הפרקים המועט שנותר לנו, רק הזמן יגיד.

אוליבר מודה בפני פליסיטי על מה שצ'ייס הוציא ממנו ומה שכולם אמורים לדעת מפתיחת הסדרה, הוא נהנה מאקט ההרג. זו הסיבה שהוא לא רוצה שפליסיטי תעבור את הקווים האדומים, זו הסיבה שהוא סומך רק על עצמו והוא לא רוצה שאף אחד יהפוך להיות כמוהו, רוצח.

Green Arrow, Underneath 02

ההתמודדות המשותפת של אוליבר ופליסיטי הרגישה אמיתית. סוף סוף הם מדברים על המחלוקות בניהם: למה הם לא עובדים טוב כמו בעבר, הסיבה האמיתית לסיום האירוסין שלהם, למה אוליבר תמיד מעדיף לעבוד לבד ועל איך הם צריכים להתייחס אחד לשני כדי לצאת מהמצב הזו מחוזקים יותר.

לילה מתעמתת עם דיגל לגבי הכעס שמופנה אליה עוד מהפרק האחרון. בתור ראש ארגוס, לילה חתומה על כמה מהלכים לא מוסריים בכלל, מה שמבחינת דיגל אסור לגמרי. אבל אתם יודעים מה? לילה צודקת, דיגל ואוליבר מורידים אנשים מהעונה הראשונה כאשר הם לוקחים את התפקיד של שופט, מושבעים ומוציא להורג. במה שונה כל כלך מה שלילה עושה? הם גם עוברים תהליך מסוים של קתרזיס, דיגל מבין שהוא נדרש לסמוך על אשתו כמו שהיא סומכת עליו כשהוא יוצא לילה לילה לירות באנשים.

Green Arrow, Underneath 04

בשניות האחרונות אוליבר ופליסיטי ניצלים ונמשכים מעלה מהפיר שבו הם היו תקועים, מעין מטאפורה ששניהם יצאו מהתהום שהעונה הזו זרקה אותם אליו. קוונטין בשלו, מנסה להתמודד עם צבא עורכי הדין שגילו שהתובע המחוזי הוא רוצח סדרתי ולכן מנסים לרכב על הגל ולשחרר את כל מי שצ'ייס הכניס לכלא, עוד מישהו מקבל פלאשבק לסיום של "האביר האפל"?

הפרק מסתיים עם צ'ייס מלווה בנעימת הפרומתיאוס המלחיצה והמפחידה שלו, פוגש את ויליאם, הבן של אוליבר. נראה שהבלאגן אכן הולך להתחיל.

ציון: 4
ratings-tv-4

One thought on “ביקורת, "החץ" עונה 5 פרק 20 – מתחת לאדמה”

השאר תגובה