קווין סמית' מציג – אתם תאמינו שאישה יכולה לעוף

ישנן כמה עובדות שאנחנו יודעים על הבמאי קווין סמית, ובראש וראשונה באה העובדה שמדובר באחד הגיקים והאוהדים הכי גדולים של עולם הקומיקס. סמית', שביים את סרט יClerks ו"מהומה בקניון", הוא אוהד עצום של סטן לי (והנחה איתו לא מעט פאנלים), ומעריץ של DC. סמית' כתב חוברות Green Arrow ובעצם הביא/החזיר לו את תהילתו בתחילת שנות האלפיים. סמית' הוא גם בעל חנות קומיקס, תוכנית גיקית על קומיקס ובשנה שעברה ביים פרק בסדרה "הפלאש". בימים אלו משלים סמית' את העבודה על פרק 9 בעונה השנייה של "ספורגירל" שהוא מביים, פרק שעונה לשם Supergirl Lives.

אם השם הזה נשמע לכם מוכר, זה לאור העובדה שהתסריט שסמית' כתב לסרט סופרמן שמעולם לא קרה (הסרט שטים ברטון היה אמור לביים עם ניקולס קייג' בתפקיד הראשי) נקרא Superman Lives!

ביום הצילומים האחרון החליט קווין סמית', שלא פעם ולא פעמיים מעלה סרטונים לאינטרנט, לצלם את הליך מאחורי הקלעים בפלאפון שלו ולשתף את הקהל. הסרטון מראה לנו איך גורמים למליסה בנויסט (סופרגירל) לעוף. הסרטון, שאורכו כתשע דקות, משעשע ומלמד, וההתלהבות הגיקית של סמית היא די מגניבה יש לציין. אגב, הסרטון הזה צולם לפני הבחירות בארצות הברית ובסופו קווין סמית' קורא לאמריקאים לצאת ולבחור:

4 thoughts on “קווין סמית' מציג – אתם תאמינו שאישה יכולה לעוף”

השאר תגובה