הסוכנת קרטר עונה 1 פרק 8, ביקורת: פרידה (סיום עונה)

ספוילר "הסוכנת קרטר" עונה 1 פרק 8, סיום העונה

נקודת הסיום של קו העלילה המרכזי, איום Leviathan ועצירתו, הייתה החלשה והאנטי-קליימקטית בפרק. משנודעו התכניות של "איווצ'נקו"\פנהוף ודוטי, המרדף של פגי וה-SSR אחריהם הסתיים בקול ענות חלושה שהואפל על-ידי הקרב הברוטלי בין פגי לדוטי, ניסיונות המניפולציה של הדוקטור והבטחת שובם של השניים (האחת נעלמה לאחר שהובסה ע"י פגי והותירה אחריה שובל דם; פנהוף הושם בתא כלא עם ארנים זולה, שריד להיידרה.)

Blue, blue, my world is blue
Blue, blue, my world is blue

זה מוביל לבעיה העיקרית של פרק הסיום (שלאו דווקא מורידה מערכו): בניית קווי עלילה עתידיים ואף עתיד הסדרה – אם תהיה לה עונה שנייה – על חשבון העלילה המרכזית שהייתה המסגרת של העונה הראשונה. מאחר ואלה היו שמונה פרקים בלבד שהתקדמו במהרה, "הסוכנת קרטר" לא סבלה כמו "סוכני שילד" בעונתה הראשונה, עד הרבע האחרון, לטובת סרט קולנוע. החוטים הפתוחים שהסדרה הותירה אחריה יוכיחו את עצמם כפי הנראה בעונה הבאה, החל ממקומה החדש והמוערך של פגי ב-SSR (שיוביל להקמת שילד) ועד שורשי התחייה המחודשת של היידרה במשך שבעה עשורים.

כל הדמויות ששרדו את העונה זכו לגאולה או סיימו במקום טוב מבעבר. תומפסון צמח לראשות המשרד וקיבל את כל השבחים על הצלחת הסוכנות נגד Leviathan, בניגוד לצל"ש שקיבל בשוגג, לתחושתו. סוסה, כמו פגי, הוכיח שהנכות שלו לא מפריעה לתיפקודו כסוכן, ונראה כי הוא מוכן לפעול בעניין רגשותיו כלפי פגי. ג'ארוויס חזר למקומו כמשרת הנאמן והבטיח להיות הסיידקיק של פגי בכל עת. הווארד נוקה מכל חשד והחליט להתחיל מחדש, תוך כדי השמדת הגאדג'טים ההרסניים שיצר והתחילו הכל. אפילו אנג'י זכתה במקום מגורים חדש, אחת מדירותיו של הווארד, כשותפתה של פגי.

כמובן, פגי התעלתה על כולם. לא רק שהיא סוכנת מוערכת ע"י עמיתיה ונמצאת במקום בו היא רוצה להיות, גם ללא לחיצות יד מסנאטורים ומצעדים ברחובות, פגי החליטה להמשיך הלאה אחת ולתמיד. המטען שנשאה איתה מאז המלחמה, המוות של אהבתה הגדולה, הושלך אל המים באופן סמלי, עם דגימת הדם האחרונה של סטיב. בסמליות נוספת, הפרק נפתח עם האחרון בתסכיתי הרדיו ששיחזרו בחוסר אמינות את הרפתקאות קפטן אמריקה והעלמה במצוקה "בטי קארוור". כמו התשבחות שהולכות לגברים או לממונים עליה, בטח גם תכנית הרדיו כבר לא מטרידה אותה.

אנחנו צריכים עונה שנייה של "הסוכנת קרטר". בגלל הקשר ליקום מארוול הרחב, מפני שהיא פורצת דרך ומספקת 45 דקות שבועיות מבדרות; העולם זקוק לפגי קרטר.

ציון: 4
ratings-tv-4

One thought on “הסוכנת קרטר עונה 1 פרק 8, ביקורת: פרידה (סיום עונה)”

השאר תגובה