סרטון מרגש: מרוול חוגגים את החזרה לבתי הקולנוע ואת שלב 4 ביקום הסינמטי שלהם

אתם מרגישים את העקצוץ הזה? את ההרגשה הנורמלית הזו? את העובדה שבאמת ובתמים ניתן להתחיל לצפות לצפייה בסרט גיבורי על של מרוול, בפתיחת "שלב 4" שלהם, בבתי הקולנוע, באיימקס, בתלת מימד עם פופקורן (ענקי) וקולה בצידי הכסא. להשתתף בחוויה קולקטיבית שכבר למעלה משנה לא חווינו, ישיבה באולם קולנוע, כשאנו מריעים לגיבורי העל האהובים עלינו. ובכן, אולפני מרוול, כרגיל, יודעים איך להזרים את הדם שלנו, לגרום ללב לפעום מהר יותר בלי לשכוח גם לגרום לנו להתרגש (וחלקנו, לא נסגיר מי, גם לדמוע). העובדה שהסרטון משתמש בקולו של סטן לי עצמו על קסם הקולנוע.

אולפני מרוול שחררו טריילר מרגש, של שלוש דקות, תחת הכותרת, "אולפני מרוול חוגגים את הקולנוע", הטריילר טומן בחובו מחווה לגיבורי שלבים 1 עד 3 (וכמובן מחווה יפה ומרגשת לת'דוויק בוסמן שמת לא מכבר ממחלת הסרטן) באופן מרגש מצד אחד אך מלהיב מצד שני, ובחלקו השני הצצה לסרטי מרוול שמתקרבים לעברנו. הסרטון משלב גם צילום חי מתוך אולם הקולנוע באחד הרגעים המכוננים והמרגשים שהיו ב"הנוקמים: סוף המשחק". צפו בסרטון:

הסרטים הבאים ביקום הסינמטי של מרוול, בשלב 4 הם: "האלמנה השחורה" (תאריך יציאה: 9 ביולי), "שאנג צ'י – אגדת עשר הטבעות" (תאריך יציאה: 3 בספטמבר), וה-Eternals (תאריך יציאה: 5 בנובמבר), יחד עם שמות מלאים ותאריכים של הסרטים הבאים, ברשימה: Spider-Man: No Way Home שיוצא ב- 17 בדצמבר, "דוקטור סטריינג': מולטיוורס של שגעון" שיוצא ב-25 במרץ 2022, "ת'ור: אהבה ורעם" שיוצא ב-6 במאי 2022, "הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" (שם שגרם לנו להזיל דמעה כשהופיע על המסך) שיוצא ב-8 ביולי 2022, The Marvels שיוצא ב- 11 בנובמבר 2022, "אנטמן והצרעה: קוואנטומניה" שיוצא ב- 17 בפברואר 2023, ו-"שומרי הגלקסיה 3" שיגיע לבתי הקולנוע ב-5 במאי 2023.

הסרט הקרוב של היקום הקולנוע של מרוול, "האלמנה השחורה", שהוא הסרט ה-24! ביקום הסינמטי של מרוול, ייצא לבתי הקולנוע וב-דיסני+ ב-9 ביולי. עדיין לא ברור אם התאריך הזה גם כולל הפצה בישראל, אם כי מפיצי מרוול ודיסני בישראל, חברת פורום פילם, אמרו כי הסרט אמור לעלות ביולי בבתי הקולנוע בארץ.

השאר תגובה