וידאו ישראלי: ההיסטוריה של רד גרדיאן (Red Guardian) – האב הרוחני של "האלמנה השחורה"

כחלק מהכנה לקראת עליית "האלמנה השחורה" בסוף השבוע הקרוב (7 ביולי ליתר דיוק), החברה של Geekverse עולים עם מספר סרטונים חדשים. את הסרטון על הנבל של הסרט, "טאסקמאסטר" העלינו לא מכבר, וכעת הגיע תורו של הרד גארדיאן, או בשמו האמיתי אלכסיי שוסטקוב שבחוברות הקומיקס היה בשלב מסוים אפילו נשוי בעבר לנטשה רומנוב (הלוא היא האלמנה השחורה) ובסרט הוא יהיה יותר "דמות אב". אלכסיי הוא האדם השני שנוטה על עצמו את דמות הרד גארדיאן והוא הופיע בחוברת Avengers מספר 43 שיצא אי שם באוגוסט 1967.

בסרט החדש מגלם את דמותו של אלכסיי דיוויד הארבור, שלא הייתה לו הצלחה גדולה כל כך, נכון להיום, עם סרטי גיבורי על (כן, כן, זה הוא מתחת לאיפור האדום המזעזע בגרסה הקולנועית האחרונה והנוראית של "הלבוי") אבל כן זכה לעדנה בעולם הגיקים עם הסדרה "דברים מוזרים" של נטפליקס. לצידו, ולצד סקארלט ג'והנסון, נראה גם את פלורנס פיו כילנה בולובה ורייצ'ל וייס כמלינה ווסטוקוף. את הסרט מביימת קייט שורטלנד האוסטרלית.

התקציר העברי הרשמי:
בעקבות אירועי "מלחמת האזרחים", נטשה רומנוף מוצאת את עצמה לבדה בעוד היא נאלצת להתמודד עם מזימה מסוכנת שקשורה לעברה. כשהיא נרדפת על ידי כוח שלא בוחל באמצעים על מנת להפיל אותה, רומנוף נאלצת להתמודד עם ההיסטוריה שלה כמרגלת סובייטית ועם היחסים שהותירה מאחוריה הרבה לפני שהפכה לנוקמת.

"האלמנה השחורה" – תעלה לאקרנים בישראל ב-7 ביולי.

השאר תגובה