אוסף טריילרים לסדרות שבדרך

נראה כי עונת הטלוויזיה הקרובה עומדת להיות מלאה בסדרות מדע בדיוני ופנטסיה חדשות, חלקן דרמטיות, חלקן קומיות וחלקן סדרות אימה. את הדיווח על הסדרות שאת העונה הראשונה שלהן נוכל לראות החל מספטמבר הקרוב תוכלו לקרוא בקישור הבא. כמו כן, דיווחנו בהרחבה על אחד הסדרות המרכזיות, קומדיה שמערכת אנימציה עם שחקנים חיים, בשם Son of Zorn.

לקראת עונת השידורים, אספנו לכם את הטריילרים הקיימים של הסדרות החדשות שיעלו בעונת הסתיו בארצות הברית כשישנן שתי מגמות בולטות: עיבוד מחודש לסדרות קלאסיות כמו "מקגאוויר" או לסרטים קלאסים (וכאלה שהם גם קצת פחות קלאסיים) כמו "מגרש השדים", "מתח גבוה", "נשק קטלני" ועוד ומגמה שנייה, סדרות שעוסקות בחזרה בזמן:

מקגאיוור

לוקאס טיל (אלכס סאמרס/האבוק בסרטי אקס מן) מגלם את הדמות הראשית של הסוכן החשאי אנגוס מקגייוור שמצליח לחלץ את עצמו ממצבים מסוכנים בעזרת הדברים הכי פשוטים ונגישים כמו גומיות, עטיפות של מסטיק, אולר קטן וכדומה. הסדרה היא פריקוול לסדרה המקורית ובה נראה איך מקגייוור הצעיר מגוייס לשרות הארגון הסודי ואיך הוא מנצל את תושייתו וכישוריו בכדי לפתור בעיות ולחלץ את עצמו ואת חבריו. ג'ושוע בון (Fan Girl) לוהק בתפקיד חברו הטוב של מקגייור, ג'ורג' איאדס מהסדרה CSI גם משחק בסדרה.

נשק קטלני

עיבוד טלוויזיוני ללהיט שנות השמונים בכיכובם של ממל גיבסון ודני גלובר שהנפיק סדרה של ארבעה סרטים מוצלחים וקופתיים. שילוב של אקשן ודרמה וכמובן, הומו, הסדרה מספרת את עלילותיהם של מרטין ריגס, חייל מרינס לשעבר שדוגל בשיטות לא קונבנציונליות לפתור בעיות ולהתמודד עם פושעים ולצידו רוג'ר מורטאף, שוטר שנוהג לעבוד על פי הכללים ועל פי הספר ולא חורג משום פקודה.

מגרש השדים

סדרה המבוססת על אחד מסרטי האימה הגדולים של כל הזמנים, "מגרש השדים" שיצא אי שם בשנת 1973. את הפרק הראשון מביים רופרט וואייט ("כוכב הקופים המרד") שגייס לסדרה את זוכת האוסקר ג'ינה דיוויס ("תלמה ולואיז"). הסדרה, שמוגדרת כמותחן אימה פסיכולוגי, עוקבת אחר שני כמרים שונים שמנסים להתמודד עם גירוש שדים במשפחה אמריקאית ממוצעת.

משחקים עם הזמן

תדר גבוה

עיבוד טלוויזיוני לסרט "תדר גבוה" (Frequency) שיצא לבתי הקולנוע בשנת 2000. הגרסה מחודשת תעקוב אחר ראיימי, שוטרת בשנת 2016 שמגלה שהיא יכולה לתקשר, בעזרת מכשיר קשר ישן עם אביה, שגם היה שוטר, אך מת בשנת 1996. רייליר סמית' ("נשוויל"), מגלם את תפקידו של פרנק סאליבן, אשר בשנת 1996, כשעבד כשוטר סמוי, היה אמון על חקירה מסובכת שגרמה לפרוק התא המשפחתי שלו, ויצרה מרחק בינו ובין בתו הקטנה, ראיימי. פרנק מקבל הזדמנות שנייה לתקשר עם בתו, במרחק של 20 שנה ובאמצעות מכשיר רדיו ישר. השניים עובדים יחד על מקרה רצח בלתי פתור, אולם מעשיהם יוצרים אפקט פרפר שמשנה את חייהם ואת חיי הקרובים אליהם. פייטון ליסט שהופיעה בעונה השנייה של "הפלאש" כליסה סנארט/גולדן גליידר מגלמת את ראיימי. (השם העברי לא רשמי).

זה קרה מחר – Time After Time

עיבוד טלווזיוני נוסף לסרט קולנוע תחת עינו הפקוחה של קווין וילאמסון ("צעקה", "יומני הערפד", "סיוט בחדר המורים"). הפעם מדובר סרט "זה קרה מחר" (Time After Time) משנת 1979 שביים ניקולס מאייר ("מסע בין כוכבים 2: זעמו של קאן"). הסרט, שמבוסס על ספר מאת קארל אלכסנדר, עוקב אחר עלילותיו של סופר המדע בדיוני ה. ג'י. וולס אשר ממציא מכונת זמן ועובר מאנגליה של תחילת המאה ה-19 לסאן פרנסיסקו של סוף שנות השבעים בניסיון למצוא את ג'ק המרטש ולהביא אותו בחזרה לאנגליה למשפט. בסדרה, שתתרחש בניו יורק, פרדי סטרומה הבלונדיני (כדיקון טארלי אחיו של סאם טארלי ב"משחקי הכס") מגלם את דמותו של ה. ג'י. וולס. ג'וש באומן ("נקמה"), הוא ג'ון סטיבנסון, מנתח מבריק וכריזמתי שחי חיים כפולים והוא בעצם הרוצח הנודע לשמצה ג'ק המרטש. הסדרה, בניגוד לאחרות, תעלה לשידור רק ב- 2017. (השם העברי לא רשמי)

ללא זמן – Timeless

סדרת הרפתקאות מהמפיקים של "הרשימה השחורה". פושע מסתורי גונב מכונת זמן כשבכוונתו להרוס את אמריקה כפי שאנו מכירים על ידי שינוי ההיסטוריה. קבוצה של אנשים הכוללת מדען, חייל ופרופסור להיסטוריה, צריכים להשתמש בגרסה מוקדמת (ולא לגמרי שלמה) של מכונת הזמן כדי לנסות לאתר את הגנב ולעצור את התוכנית הזדונית כשעליהם לנסות לא להשפיע על מהלך ההיסטוריה כפי שאנו מכירים אותה. (השם העברי לא רשמי)

עושים היסטוריה – Making History

קומדיה נוספת מאת הצמד פילו לורד וכריס מילר ("סרט לגו", רחוב ג'אמפ") העוקבת אחר שלושה חברים, משתי תקופות זמן שונות לחלוטין שמנסים לשלב בין הריגוש של המסע בזמן לבין חיי היום יום הסטנדרטיים שלהם. פרופסור למדעי המחשב שהצליח לגלות דרך לבצע מסעות בזמן (בעזרתו של שק גדול אליו הוא נכנס) חוזר משנת 2016 לשנת 1700 שם הוא מתאהב באישה, ולא סתם אישה, אלא דבורה, בתו של פול רביר. מסיבה לא ידועה, פול רוויר, שידוע בהיסטוריה כאיש שבעצם אחראי על תחילת המהפכה האמריקאית, נמנע מהכרזתו הידועה "הבריטים הגיעו, הבריטים הגיעו". כעת על שלושת החברים למצוא דרך להתחיל את המהפכה האמריקאית, גם אם זה אומר לקחת את בתו של רוויר ולהעבירה לשנת 2016. (השם העברי לא רשמי)

יצורים מדברים

מבט של כלב – Downward Dog

סדרה קומי המבוססת על סדרת האינטרנט בעלת אותו השם ומוצגת מנקודת המבט של כלב מדבר אשת מנסה לתפוס את תשומת ליבה של הבעלים שלו, נן. כמובן שכמו כל דבר שמבוסס על האינטרנט, לא יהיו בסדרה רק כלבים, אלא גם חתולים (או לפחות חתול אחד). הסדרה הקומית תעלה לשידור בתחילת שנת 2017. (השם העברי לא רשמי)

לדמיין את מרי – Imaginary Mary

ג'ינה אלפמן ("דרמה וגרג") חוזרת למסך בסדרה קומית הזויה חדשה בה היא מגלמת את אליס, אשת קריירה עצמאית שחייה מתהפכים כאשר היא פוגשת את אהבת חייה, גבר גרוש ולו שלושה ילדים. כשני הזוג רוצים להעלות את מערכת היחסים שלב, ולעבור לגור ביחד, אליס חווה הזיות מהעבר ומגלה כי החברה הדמיונית שלה, מרי שחוזרת לחייה כדי לעזור לה לקיים את ההבטחה שהיא נתנה כשהיתה רק ילדה קטנה, שלעולם לא תתחתן. הסדרה תעלה לשידור רק בתחילת 2017

השאר תגובה