"תדר גבוה" מקבל גרסה טלוויזיונית

הסרט "תדר גבוה" שיצא לבתי הקולנוע בשנת 2000 לא הותיר רושם גדול במיוחד, ולכן מפתיע שרשת CW החליטה להזמין פיילוט המבוסס עליו. בסרט המקורי, אותו ביים גרגורי הובליט (פחד ראשוני, עדות שבורה) משחקים דניס קוויד וג'ים קאביאזל (הסדרה "מבוקש") וכתב אותו טובי אמריך (שאין לו קשר משפחתי לרולנד אמריך, הבמאי של "היום השלישי").

הסרט מספר על שוטר צעיר (קאביזל) שבעקבות הפרעות על פני השמש מצליח לקלוט גלי רדיו המקשרים אותו עם אביו, שמת שלושים שנה קודם לכן, אך נמצא חי ושלם בצד השני של הרדיו, אי שם בשנות השישים. בהתחלה אף אחד לא יכול להאמין למה שקורה, אבל עד מהרה מנהל ג'ון שיחה ממושכת עם אביו בצעירותו, כשהוא חולק בפעם הראשונה, את רגשות האהבה והצער העמוק על מותו העתיד לבוא. ג'ון מרגיש שיש בכוחו עכשיו לשנות הכל ושעליו להזהיר את אביו מפני הטעות עליה שילם בחייו. אבל כולנו יודעים שאם אתה משנה ולו את הפרט הקטן ביותר בהיסטוריה האנושית, העולם יכול לקרוס אל תוך עצמו.

Riley Smith

בימים אלו החלה רשת CW, שלא מכבר דיווחנו שחידשה 11 מסדרות הדגל שלה, לעבוד על פיילוט המבוסס על הסרט, את הפיילוט כותב ג'רמי ראנר, השאו-ראנר של הסדרה "על טבעי" שחודשה לא מכבר לעונה 12. הגרסה המחודשת תעקוב אחר ראיימי, שוטרת בשנת 2016 שמגלה שהיא יכולה לתקשר, בעזרת מכשיר קשר ישן עם אביה, שגם היה שוטר, אך מת בשנת 1996.

רייליר סמית' ("נשוויל") שחקן בסדרות טלוויזיה בעיקר, יגלם את תפקידו של פרנק סאליבן, אשר בשנת 1996, כשעבד כשוטר סמוי, היה אמון על חקירה מסובכת שגרמה לפרוק התא המשפחתי שלו, ויצרה מרחק בינו ובין בתו הקטנה, ראיימי. פרנק מקבל הזדמנות שנייה לתקשר עם בתו, במרחק של 20 שנה ובאמצעות מכשיר רדיו ישר. השניים עובדים יחד על מקרה רצח בלתי פתור, אולם מעשיהם יוצרים אפקט פרפר שמשנה את חייהם ואת חיי הקרובים אליהם.

230783.max-630x630

פייטון ליסט, אשר שיחקה בסדרה "אנשי המחר" (שירדה אחרי עונה אחת בלבד) והופיע בעונה השנייה של "הפלאש" כליסה סנארט/גולדן גליידר תגלם את דמותה של ראיימי, בתו של פרנק, שזוכה להזדמנות שנייה לקשר עם אביה, במרחק של עשרים שנה.

הטריילר של הסרט המקורי:

השאר תגובה