רשת CW מחדשת 11 סדרות לעונות חדשות, כולל סדרות יקום DC ו"על טבעי"

רשת CW אשר ממקדת את רוב ההפקות שלה בז'אנר המדע בדיוני, פנטסיה, קומיקס, אימה, הודיעה על חידושן של 11 סדרות רצות לעונות חדשות. במילים אחרות, כל הסדרות הרצות של הרשת חודשו לעונות חדשות שתעלינה לקראת סוף השנה. הסדרה היחידה שלא מחודשת היא "היפה והחיה" אשר חוזרת בקיץ לעונה רביעית ואחרונה.

הסדרות המחודשות כוללות את הסדרת החדשות "אגדות המחר" (Legends of Tomorrow) שמחודשת לעונה שנייה ובמהלך שידור העונה הראשונה הביאה מספר צופים גדול יותר מאשר "החץ". Crazy Ex-Girlfriend מחודשת אף היא לעונה שנייה.

"הפלאש", הסדרה הניצפת ביותר בכל מה שקשור ליקום הטלוויזיוני של DC, יחזור אלינו בעונה שלישית, "החץ" בעונה חמישית, "יומני הערפד" שכבר מגיעים לעונה שמינית וסדרת הבת שלה "האורגינלים" שנכנסת לעונה הרביעית שלה. "על טבעי", שהופכת לאחת מסדרות הדרמה הממושכות ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה, תחזור עם עונה 12! אתר חדשות הבידור Deadline מדווח שלצמד השחקנים הראשיים בסדרה, ג'ארד פלדקי וג'נסן אקלס, כבר יש חוזה חתום לעונה ה-12 וה-13 במידה וזו תאושר בעתיד.

סדרות נוספות שחוזרות: iZombie שחוזרת לעונה שלישית, ג'יין הבתולה (גם חוזרת לעונה שלישית), ה-100 שיחזרו עם עונה רביעית. הדרמה התקופתית "ממלכה" חוזרת גם היא בעונה רביעית.

השאר תגובה