"יחידת המתאבדים" (2021) – טריילר חדש

האחים וורנר שחררו טריילר חדש ל"יחידת המתאבדים" שהוא (על פי הבמאי) לא סרט המשך ו/או ריבוט לגרסה הקודמת שיצאה ב- 2016, אלא משהו אחר. הבמאי ג'יימס גאן, מי שכבר הצליח לקבץ חבורת גיבורים לא מאוד הגיונית, קצת מוזרה והזויה ולהפוך אותה לאחת ההצלחות הגדולות של מרוול ("שומרי הגלקסיה") הצליח לקבץ חבורת גיבורים לא הגיונית, מוזרה והזויה ליחידה החדשה. נכון שהטריילרים לא תמיד מנבאים את איכות הסרט, אבל הרשו לנו להתלהב ולהעלות קצת את רף הציפיות כי הטריילר הזה מרשים, מצחיק, מדמם ופשוט נראה מאוד לא הגיוני, עד הזוי… וזה עובד!

די ברור שגאן רקח סרט חדש מצחיק, וולגרי, אלים, שיגרום לכם לשכוח את כל מה שקדם לסרט הזה. צפו בטריילר החדש של "יחידת המתאבדים" שבניגוד לטריילר הקודם, שיצא לפני כשלושה חודשים, הפעם הטריילר מתמקד לא רק בהומור או האלימות, אלא בקטעי האקשן, הדי גרנדיוזים שיש בסרט ולשמחתנו לא מגלה לנו יותר מדי על העלילה:

בטריילר דמויות חדשות לצד כאלו שראינו בסרט הקודם, קרי, אמנדה וולר שאחראית על היחידה, בומרנג (ג'אי קורטני) והארלי קווין (מרגו רובי). בדמויות החדשות, ג'ון סנה כ-PEACEMAKER (שבימים אלו גם עובדים על סדרת טלוויזיה בכיכובו), KING SHARK שאומנם יהיה רובו דמות CGI אבל את קולו תורם סילבסטר סטלון. אידריס אלבה הוא BLOODSPORT, מייקל רוקר אותו אנו מכירים כיונדו מסרטי "שומרי הגלקסיה" מגיע לכאן כדמותו של SAVANT ועוד.

מה שאנחנו כן למדים מהטריילר הוא שהיחידה צריכה להילחם במשהו שנקרא "פרויקט כוכב הים" – אנחנו לא יודעים בדיוק מה זה, אבל בברור זה קשור לסטארו, יצור דמוי כוכב ים שמגיע מכוכב אחר ובעבר (בקומיקס) היה היריב של "ליגת הצדק".

"יחידת המתאבדים" יעלה בבתי הקולנוע (במידה והכל יהיה בסדר) ב-6 באוגוסט – ובמקביל יעלו לשירות הסטרימינג HBOMAX.

השאר תגובה