הארי פוטר המזוהם! דניאל רדקליף חמוש ומסוכן בטריילר חדש ומטורלל

בדיוק כשחשבתם שהיום שלכם לא יכול להיות יותר משמח – צץ ועלה לו למרשתת טריילר לסרט "Guns Akimbo" – שנראה לחלוטין כמו מותחן אקשן מופרע שאנחנו יכולים בהחלט לאהוב,  בכיכובו של לא אחר מאשר דניאל, אל תקראו לי הארי פוטר, רדקליף. נראה כי רדקליף עושה מאמץ כביר בשנים האחרונות להתרחק כמה שהוא יכול מתפקיד שאיתו גדל, הלא הוא הארי פוטר החמדמד.

הוא כבר היה משורר מסומם ב "Kill Your Darlings", פריק עם קרניים ב "Horns"  וגם גופה מפליצה ב "Swiss Army Man", שאותו סיקרנו בשמחה. הוא אפילו גילם מטייל ישראלי שנעלם אי שם באמאזונס בגרסה הקולנועית לספר הישראלי הקלאסי "בחזרה מטואיצ'י".

כפי שאפשר לראות בטריילר, רדקליף מגלם את מיילס, עלוב נפש שתקוע בעבודה אפרורוית וחולם להיות גיבור, ובנוסף חברה שלו גם זרקה אותו. השעמום של מיילס גורם לו להטריל אנשים באינטרנט, ועל הדרך הוא מרגיז את האנשים הלא נכונים – כלומר חבורת פסיכופתים שמארגנת "מועדון קרב" מחתרתי בשם Skizm בו רוצחים רודפים אחרי הקורבנות שלהם ברחבי העיר, כאשר הכל מוזרם אונליין, או במילים אחרות- "פורטנייט" על אמת.

מיילס מוצא את עצמו כקורבן הבא של המשחק, כאשר לגופו חלוק בית, לרגליו נעליים פרוותיות ולידיו נעולים 2 אקדחים אוטומטיים. עכשיו הוא רק צריך להתחמק מהרוצחת חובבת הקוקאין ניקס (יקירת האינדי סמארה וויוינג, אשר בקרוב תשחק את הבת של אלכס ווינטר ב"ביל וטד 3").

1579130156_Guns-Akimbo-Trailer-rages-with-Daniel-Radcliffe-Samara-Weaving

עתה צריך מיילס להמלט מהכדורים של ניקס, מהמשטרה שלא רואה בעין יפה אנשים שמתרוצצים בעיר עם אקדחים וגם לחלץ את האקסית שלו שמוחזקת כבת ערובה בידי אותה חבורת פסיכופטים שמארגנת את כל העסק. יהיה שמח, מבדח ומדמם.

על כל הכיף הזה אחראי הניו זילנדי ג'ייסון לי האודן שכתב וגם ביים. האודן מוכר בעיקר כעורך ואחראי אפקטים ממוחשבים בסרטים כמו "הקרב על כוכב הקופים", טרילוגיית ה"הוביט", "וולברין" ו"איש הפלדה". הסרט הוקרן כבר בפסטיבל טורונטו וב Fantastic Fest בסוף השנה שעברה, והיו כאלה שהגדירו אותו כמו חווית משחק יריות תוך כדי הסנפת שורות קוקאין והאזנה למזויקת שנות השמונים. האקשן תואר כהיפראקטיבי ומוגזם אפילו בסטנדרטים של סרטי "קראנק".

 

 

השאר תגובה