ספייק ג'ונז חוזר למקורות עם פרוייקט מעניין

לבמאי המוערך ספייק ג'ונז ששמו האמיתי הוא אדם שפיגל, יש קריירה מוערכת מאוד כאיש קולנוע ייחודי עם פרוייקטים מאוד מיוחדים שתמיד מעוררים עניין, גם אם הם לא שוברי קופות ענקיים, מאז "להיות ג'ון מלקוביץ'", דרך "אדפטיישן" ו"ארץ חיות הפרא" ועד "היא".
עתה הוא חוזר עם סרט חדש ומסקרן, אם אפשר בכלל לכנות את זה "סרט".

ג'ונז החל את הקריירה שלו כבמאי סרטי סקייטבורדים ובשנות ה-90 התפרסם בזכות שורה של קליפים ללהקות כמו "סוניק יות'", "הברידרז", "וויזר" וגם ה"ביסטי בויז". את הקליפ הראשון עבורם "Time for Livin'" ביים ג'ונז ב -1993 והפך לחבר טוב של החבורה היהודית העליזה, כאשר באלבום הבא של הביסטיז, "Ill Communication" שיצא ב-1994, הוא כבר מביים 3 קליפים מתוכו: "Ricky's Theme" ו "Sure Shot" והשיר שכמובן מתפוצץ מתוכו הוא "Sabotage" עם הפרודיה על סדרות המשטרה משנות ה-70.

1c700377-d074-49ef-97ae-3f29aff1221b-678x381

עם מותו של MCA (אדם יוך) מסרטן בשנת 2012 ההרכב למעשה הפסיק להתקיים כלהקה מקליטה, אך בשנה שעברה הוציאו חברי ההרכב הנותרים מייק די (מייקל דיאמונד) ואד-רוק (אדם הורוביץ) ספר עב כרס בשם Beastie Boys Story: As Told By Mike D & Ad-Rock המשמש כביוגרפיה יוצאת דופן ואקלקטית כהרכב עצמו, הכולל בתוכו גם מתכונים, קומיקס, מפה, המלצות למיקסטייפים ושאר תופינים.

ספייק ג'ונז עצמו תרם לספר המסיבי שלל תמונות של ההרכב שצילם לאורך שנות ההיכרות הארוכה וכעבור זמן לא רב החליטו ג'ונז והביסטיז כי עליהם להפוך את הספר הלא שגרתי למופע אודיו-ויזואלי לא שגרתי אפילו יותר: במהלך אפריל 2019 הם יצרו מופע ייחודי המשלב מופע חי בו הם מספרים בכנות על הקריירה, מערכונים, מוזיקה חיה ובנוסף קטעי וידאו וארכיון.
המופע הזה הוצג בהצגות בודדות בלבד בארה"ב.

beastieboysbooktour-kingstheatre-31

כדי להמתיק את הגלולה עבור מעריצים (כמוני) שלא זכו לראות את המופע החי, ג'ונז וחברת "אפל" חברו יחד כדי להביא אותו למסך הגדול והקטן גם יחד: ב 3 לאפריל הוא יזכה להקרנות IMAX בקולנועים נבחרים בארה"ב וב-24 לאפריל הוא כבר יהיה זמין בשרות הסטרימינג של Apple TV+.

בנוסף הודיע ג'ונז כי במרץ 2020 הוא מתכוון להוציא ספר בשם Beastie Boys שיכלול כ 200 תמונות שהוא צילם לאורך השנים של חברי הלהקה.

22
כל דבר שג'ונז ו\או הביסטי בויז עושים לא יכול להיות רע בהגדרה ואני מחכה בקוצר רוח לצפות בדוקו\לא בדיוק דוקו הזה.

השאר תגובה