טריילר ראשון ל"בחזרה מטואיצ'י" – דניאל רדקליף הוא מטייל ישראלי שנעלם בג'ונגל

בימים אלו נשלמת העבודה על סרט הרפתקאות חדש בכיכובו של דניאל רדקליף, Jungle שזוכה כעת לטריילר ראשון. הסרט מבוסס על אחד הספרים הישראלים הפופולארים משנות השמונים "בחזרה מטואיצ'י" (יצא ב-1985) שכתב יוסי גינסבורג ומתבסס על חוויות שעבר בג'ונגל הבוליביאני. רדקליף מגלם את גינסבורג ולצידו ניתן לראות את אלכס ראסל, ג'ואל ג'קסון, ותומס קרצ'מן. את הסרט מביים גרג מקלין שביים בעיקר סרטי אימה כמו Wolf Creek (וסרט ההמשך שלו) שהפך לסוג של קאלט מאז יצא ב- 2005, ואת המותחן המוצלח The Belko Experiment שיצא בשנה שעברה (2016) ושאת התסריט שלו כתב ג'יימס גאן, הבמאי של סרטי "שומרי הגלקסיה".

בשנת 1980 יצא יוסי גינסברג (אז בן 22) לטיול בדרום אמריקה. כשהוא מלווה בשני תרמילאים נוספים יצא יוסי למסע הרפתקני בג'ונגל הבוליביאני, במטרה להתחקות אחרי עקבותיו של שבט אינדיאני אבוד. אחרי כמה ימים, בעת שייט בנהר הטואיצ'י, התהפכה הרפסודה של החבורה, ויוסי נותר לבדו בלב הג'ונגל. במשך שלושה שבועות שרד שיטפונות, סופות חול, הותקף ע"י טרמיטים (נמלים אדומות שקורעות את בשר האדם מעליו) והגיע ממש למצב של טירוף. חברו שניסה לשכנע את השלטונות לחפש אותו נתקל בסקפטיות – איש לא האמין שאדם בודד יצליח לשרוד לבד בג'ונגל זמן רב כל כך. כשנמצא, לבסוף, סבל יוסי מהזיות קשות.

לצורך השוואה, מצורפת תמונה של יוסי, שצולמה על ידי חברו קווין גייל, כאשר נמצא על ידי המחלצים שלו, וביננו, הדימיון לרדקליף בהחלט נראה. כיום, יוסי (58) הוא יזם, נותן הרצאות מוטיבציה ואיש הייטק שנע בין ישראל ואוסטרליה, נשוי ועם ארבעה ילדים.

Yossi-rescued-front

השאר תגובה