ביקורת וידאו: גיל גולן שובר מסך על "הנזירה" – הקפצות רבותי הקפצות

אחד הלהיטים הגדולים שיש היום בבתי הקולנוע הוא סרט האימה "הנזירה" שהכניס בארצות הברית למעלה מ-53 מיליון דולרים וגם בארץ הוא מושך אנשים בעשרות אלפים לבתי הקולנוע. אחד מעשרות האלפים שראו את הסרט בסוף השבוע הראשון שלו כאן בישראל היה גיל גולן, חברינו מערוץ היוטיוב המדליק "שובר מסך" (ואם אתם עדיין לא מכירים את הסגנון המהיר, מצחיק, חוצפני והזוי לעיתים של גיל, כדאי מאוד שתלחצו על הקישור). "הנזירה" הוא ספין אוף של סרט האימה "לזמן את הרוע" שעלה בבתי הקולנוע אי שם ב-2013 וזכה להצלחה פנומנלית.

גיל גולן בביקורת מקפיצה, תופס שתי נזירות במכה אחת, גם ביקורת על הסרט הספציפי וגם הסבר מה הופך סרט אימה מקפיץ ל"מקפיצון" (ונראה לי שנציע את זה לאקדמיה ללשון). אז בואו איתנו למקפיצון החדש:

התקציר העברי הרשמי:
כאשר נזירה צעירה במנזר מבודד ברומניה של שנת 1957 נוטלת את חייה, כומר בעל עבר רדוף (ארונס) ונזירה צעירה בתחילת דרכה (פרמיגה) נשלחים על ידי הוותיקן לחקור את המקרה. יחד הם חושפים את הסוד האפל של המנזר ומסכנים לא רק את חייהם, אלא גם את אמונתם ונשמתם. השניים מתמודדים עם רוע בדמות אותה נזירה דמונית והמנזר הופך לשדה קרב מחריד בין החיים לבין הארורים.

השאר תגובה