"אנטמן והצרעה" – טריילר חדש ומאוד מהנה

נראה כי כל עולם הקולנוע, בייחוד עולם הקולנוע הגיקי, כולו בסימן מרוול בשבועות האחרונים. בעוד "הנוקמים: מלחמת האינסוף" עושה חיל בקופות, החליטו במרוול לא להרפות אלא לרכב על גל ההצלחה של הנוקמים ועל הסקרנות הגדולה של הקהל, ושחררו טריילר חדש ל"אנטמן והצרעה", הסרט הבא בסדרת סרטי מרוול, שלושה חודשים אחרי ששחררו לנו את הטיזר הראשון.

פייטון ריד, שביים את הסרט הקודם (אחרי שאדגר רייט עזב בטריקת דלת), מביים גם את הסרט החדש וגם כתב לו את התסריט. הטריילר החדש מהנה ביותר, מצחיק, כיפי ובהחלט מעלה את רף הציפיות ממה שקודם לכן נתן לנו את התחושה של "אוקיי, סרט סבבה, אבל לא יותר מזה". לצד אוונגלין לילי ופול ראד (שגם שותף לכתיבת התסריט) נראה את מייקל פניה, וולטון גוגינס, בובי קאנאוול, ג'ודי גרייר, לורנס פישבורן וכמובן, מייקל דאגלס שחוזר לתפקיד האנק פים, האנטמן הראשון ביקום הקומיקס של מרוול שהופיע לראשונה אי שם בתחילת שנות השישים.

התקציר העברי הרשמי:
מהיקום הקולנועי של מארוול מגיע הסרט החדש: אנטמן והצרעה, המשך עלילותיהם של גיבורים המסוגלים להתכווץ בצורה פלאית. הסרט מגיע לאחר ההתרחשויות ב"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים", כאשר סקוט לאנג מתמודד עם השלכות הבחירה שלו להיות גיבור-על ובמקביל לתפקד כאבא. כשהוא מתקשה לאזן בין חיי הבית לבין האחריות שלו כאנטמן, מגיעים אליו הופ ואן דיין וד"ר האנק פים עם שליחות דחופה. סקוט חייב ללבוש פעם נוספת את החליפה, וללמוד להילחם לצידה של הצרעה כשהצוות הם משתף פעולה על מנת לגלות סודות מן העבר.

"אנטמן והצרעה" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-5 ביולי.

השאר תגובה