טיזר טריילר ראשון ל"אנטמן והצרעה"

השנה ללא ספק תהיה שנת סרטי "מרוול" עם שלושה סרטים בולטים שיעשו לחובבי הקומיקס והיקום הקולנועי של מרוול את החורף והקיץ. בעוד כשבועיים יגיע לישראל "הפנתר השחור", בסוף אפריל נראה את "הנוקמים: מלחמת האינסוף" ובתחילת חודש יולי, יעלה בבתי הקולנוע בישראל "אנטמן והצרעה" שהתחדש בטיזר טריילר חדש. פייטון ריד, שביים את הסרט הקודם (אחרי שאדגר רייט עזב בטריקת דלת), מביים גם את הסרט החדש וגם כתב לו את התסריט.

לא הרבה ידוע על עלילת הסרט, אולם בגדול, נראה כי סקוט לאנג/אנטמן (פול ראד המקסים), והופ לאנג/הצרעה (אונג'לין לילי שמתגלה כשחקנית שתמיד תשחק דמות של אישה חזקה) חוברים יחד כדי להיכנס ל-Quantum Realm בניסיון למצוא את ג'נט ואן דים שנעלמה, אך כנראה עדיין בחיים.

הטריילר עצמו לא מגלה הרבה על העלילה אלא יותר משדר את האופי והטון של הסרט ומלא בלא מעט קטעי אקשן, וכמובן, כפי שהיינו רגילים, הומור טוב מבית מרוול. לצד אוונגלין לילי ופול ראד (שגם שותף לכתיבת התסריט) נראה את מייקל פניה, וולטון גוגינס, בובי קאנאוול, ג'ודי גרייר, לורנס פישבורן וכמובן, מייקל דאגלס שחוזר לתפקיד האנק פים, האנטמן הראשון ביקום הקומיקס של מרוול שהופיע לראשונה אי שם בתחילת שנות השישים.

"אנטמן והצרעה" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-5 ביולי.

השאר תגובה