טריילר מלא (כפול) לסדרה "קריפטון" של ערוץ SyFy

אחד הפרויקטים הטלוויזיוניים המסקרנים (אך כזה שגם הרבה צופים יצפו בו תוך כדי סקפטיות) הוא "קריפטון" של ערוץ SyFy. הסדרה, שתעלה לשידור ב-21 במרץ, מגוללת את עלילות כוכב הבית של קאל אל שהופך לקלארק קנט, שברבות הימים הופך לסופרמן. גיבור הסדרה הוא סבו של קאל-אל, סייג-אל. לקראת עליית העונה הראשונה, לפני כארבעה חודשים שחררה הרשת טריילר ראשון מרשים, וכעת אנחנו מקבלים טריילר, כפול, שמצליח להעלות את רף הציפיות.

טריילר, שכאמור מחולק לשני חלקים, נותן לנו הצצה מלאה לסדרה עצמה, האופי שלה, קצת על הסיפור והגיבורים הראשיים אך בעיקר מעניק לנו מבט על העצוב המרהיב שלה והאפקטים, שנראים די מושקעים, זו בהחלט יריית פתיחה נהדרת לחגיגות ה-80 להופעה הראשונה של סופרמן בקומיקס. החלק השני של הטריילר המשולב מתמקד בנבל המרכזי של הסדרה, Brainiac, אחד הנבלים הוותיקים והמוכרים של סופרמן במהלך השנים. כמו כן, שימו לב לדמות קומיקס נוספת שמופיעה בסדרה, הנוסע בזמן אדם סטריינג.

התקציר ששחרר הערוץ אינו מגלה הרבה על העלילה: הסדרה מתרחשת שני דורות לפני שהכוכב של איש הפלדה נהרס, ותעקוב אחר סבו של סופרמן ששם משפחתו הושם ללעג וקלס בקריפטון. בסדרה ינסה סבו של סופרמן להחזיר את הכבוד לשם המשפחה וגם להציל את הכוכב מהרס ופלישה אפשרית.

לתפקיד סבו של סופרמן, סייג-אל, לוהק השחקן הצעיר קמרון קאף והמוח שעומד מאחורי יצירת הסדרה הוא דיוויד ס. גוייר שאינו חדש לעולם סרטי וסדרות הקומיקס אם כי, לא תמיד בהקשר חיובי. גוייר כתב "איש הפלדה" ואת "באטמן נגד סופרמן", ובעצם אחראי על הגרסה העכשווית של סופרמן בקולנוע. הוא גם כתב את הסיפור של "האביר האפל" שנחשב לא רק כסרט הבאטמן הטוב ביותר שנוצר, אלא גם כאחד מסרטי הקומיקס הטובים של כל הזמנים (גוייר גם כתב את שני סרטי באטמן האחרים שכריסטופר נולן ביים).

100_krypton_cphoto04

את פרק הפיילוט ביים הבמאי הבריטי קולם מקארת'י שביים לא מעט פרקים בסדרה "פיקי בליינדרס" ואת אחד הפרקים היותר טובים בעונה הרביעית של "מראה שחורה", "מוזיאון שחור". מקארת'י גם ביים את דרמת האפוקליפסה (זומבים) The Girl with All the Gifts בשנת 2016 שזכתה לאהדה בפסטיבלי מדע בדיוני ופנטזיה ברחבי העולם.

"קריפטון" תעלה לשידור בערוץ SyFy ב- 21 במרץ.

השאר תגובה