כל הטריילרים של ה"סופרבול" במקום אחד

הלילה התרחשה החגיגה המסורתית הכפולה שזוכה לשם "הסופרבול". אלו שאוהבים את ספורט הפוטבול האמריקאי, ישבו והתלהבו מן המשחק, אלו שאוהבים ומסוקרנים לראות הצצות ראשונות (או שניות) לסרטי קולנוע מדוברים שעתידים להגיע אלינו, חיכו בסבלנות להפסקת הפרסומות, וכמו בכל שנה, הוליווד לא איכזבה ויצא לנו לראות כמה טריילרים שמעניקים לנו הצצה ראשונה לכמה סרטים מדוברים. אגב, יצאו מחקרים מדעיים (לא באמת) שמראים שיש אנשים שגם אוהבים ספורט וגם מתעניינים בטריילרים החדשים ובשבילם הלילה הזה היה לילה לבן של אושר (אלא אם אתם לא אוהדים של ה- Eagles).

מכיוון שהמשחק שודר באישון לילה, וכנראה שחלקכם ישן, החלטנו לאסוף את כל הטריילרים שהוקרנו במהלך הסופרבול (ורלוונטים לנו), אם זה לסרטי קולנוע או סדרות טלוויזיה. ואלו הטריילרים שמחכים לכם בהמשך הכתבה: בקטגוריית הסרטים: "הנוקמים: מלחמת האינסוף", "פרדוקס קלוברפילד", "גורד שחקים", "משימה בלתי אפשרית 6", "עולם היורה 2" ואולי הטריילר המסקרן ביותר, "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים". בגזרת הטלוויזיה יש טריילר חדש (ותאריך עלייה) לעונה השנייה של "ווסטוורלד" וטריילר לסדרה המבוססת על כתבי סטיבן קינג "Castle Rock". אז בואו נתחיל:

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" – בבתי הקולנוע בישראל ב-26.4

אמנם לא טריילר מאוד ארוך (חצי דקה בסך הכל) אבל הוא מלא ברגעי "וואו"… אם הייתם עוד תרוץ לרצות את הסרט, ואם ההייפ שלכם לא נמצא כבר בגלקסיה פאר פאר אוואי, אז קחו עוד קצת שמן שנזרק למדורה:

"סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" – בבתי הקולנוע בישראל ב- 25.5

הטיזר טריילר הראשון (כדקה) לאחד הסרטים המצופים/מושמצים של יקום מלחמת הכוכבים. קשה מאוד להביע דיעה מושכלת לאור הטיזר הזה שלא מראה לנו כלום ולא רומז על הסיפור, אלא רק מראה לנו, מה שכבר ראינו מיליון פעם קודם. כנראה שנצטרך לחכות לטריילר המלא, שאמור להגיע ממש בקרוב, כדי לגבש דיעה סופית.

"עולם היורה: נפילת הממלכה" – בבתי הקולנוע בישראל ב- 7.6

הם גדולים, הם נושכים, אבל זה לא מפריע להם להיות חביבים על הילדים ולהסתובב בין בני אדם (או לגרום לבני אדם להסתובב ביניהם). הטריילר החדש של "עולם היורה 2" מלא בהרבה שיניים, הרבה צעקות וכריס פראט אחד ששותק. הרבה אנשים רצים, הרבה דינוזאורים והרבה סצינות אפיות. בקיצור, כל מה שתצפו מטריילר של סרט בסדרת "פארק היורה".

"פרדוקס קלוברפילד" – בנטפליקס החל מהיום! (5.2)

אולי ההפתעה הכי גדולה של פרסומות הסופרבול. רשת הסטרימינג הענקית, נטפליקס, החליטה לצאת עם שתי הודעות מאוד משמעותיות (אולי אפילו 3), ראשית, קיים סרט שלישי בסדרת "קלוברפילד" שכמו הקודם, הגיע אלינו out of nowhere. שנית, הסרט יוקרן בנטפליקס ולא יגיע לבתי הקולנוע, ודבר שלישי, הסרט זמין לצפייה כבר מהיום! (הזמן הקצר ביותר מאז יציאת טריילר של סרט ועד האפשרות לראות אותו בשלמותו).

"משימה בלתי אפשרית: התרסקות" – בבתי הקולנוע בישראל ב-26.7

כנראה הטריילר הכי כייפי בכל החבורה. טום קרוז חוזר לנעלי הסוכן החשאי אית'ן האנט במה שנראה כאחלה סרט ג'יימס בונד. הרבה נופים מרהיבים, דילוגים ברחבי העולם וקטעי אקשן מלהיבים ומזרימי דם שגורמים לנו לרצות לראות אותם על המסך הגדול והנרי קאביל אחד… עם שפם (בחיי שאנשים יכלו לראות את הסרט הזה רק בגלל השפם ולא בגלל שום דבר אחר):

"גורד שחקים" (שם לא רשמי) – בבתי הקולנוע בארצות הברית ב- 13.7

לא ממש ברור לנו מה זה הסרט הזה, שנראה כמו חיקוי בומבסטי של "מת לחיות", ברוס וויל… סליחה, דוויין ג'ונסון יוצא להציל את משפחתו שתקועה בקומה גבוהה מאוד (243) של גורד שחקים. יש בכלל בניינים עם 250 קומות?! החידוש של הסרט, לג'ונסון יש רגל טוטבת (שבוודאי תהפוך בשלב מסויים לרובה, כידון, רובוטריק שיציל את כולם). הטריילר נראה טיפשי אך גם מהנה:

"ווסטוורלד" – עונה 2 – עלייה לשידור ב- 22 אפריל

אחת הסדרות המוערכות (אם כי לא תמיד מובנות) של 2016 היא ללא ספק "ווסטוורלד" של רשת HBO. סדרת המערבון, מדע בדיוני, דרמה, חוזרת אלינו בעונה שנייה, שנראית נהדר. הטריילר מצליח לעורר את רף הסקרנות עם כמה אימג'ים נהדרים, שלא יביישו סרטי קולנוע.

"קאסל רוק" (שם לא רשמי) – הסדרה תעלה לשידור בקיץ בערוץ HULU

סדרת אנתולוגיה בת 10 פרקים, המתרחשת ב"יקום" המשותף של ספרי סטיבן קינג. הטיזר הקצר נראה מלהיב ומציג לנו שחקנים נפלאים כמו סיסי ספייסק, סקוט גלן, טרי אוקווין וביל סקארסגארד אותו העולם גילה בשנה שעברה כפניווייז הליצן ב"זה".

או במילים אחרות, פנו את הזמן שלכם, התקשרו להורים ולחברים ותגידו להם שאתם נעלמים לכמה שעות/ימים/שבועות. בהחלט יש למה לחכות.

השאר תגובה