"באטמן נינג'ה", טריילר ראשון לסרט האנימציה באורך מלא

ההכרזה נעשתה לפני מספר חודשים במסגרת קומיקון ניו יורק, חטיבת האנימציה של "האחים וורנר" ו-DC הודיעו על סרט חדש, "באטמן נינג'ה", שייצא בבלו ריי ו-DVD במהלך 2018. במהלך סוף השבוע, שחררה החברה את הטריילר הראשון והדי מדהים לסרט האנימה הזה, שבו באטמן חוזר בזמן ליפן הפיאודלית כדי להילחם, איך לא, בג'וקר, והופך, איך לא, לנינג'ה סמוראי.

את הסרט מביים ג'ונפיי מיזוסאקי שעבד על JoJo’s Bizarre Adventure ועל משחקי המחשב Rockman X והוא נכתב על ידי קאזוקי נאקאשימה, שכתב לא מעט פרקים בסדרות אנימה בשנים האחרונות. אולם, גולת הכותרת אולי, היא תרומתו של טקאשי אוקאזאקי, אשר אחראי על עיצוב הדמויות של הסרט. אוקאזאקי מוכר בעיקר כאיש שכתב את "אפרו סמוראי" (המיני סדרה והסרט) וב-2005 ביים את סדרת האנימה, המבוססת על המנגה המוכרת, Basilisk.

נכון להיום, הטריילר הוא בדיבוב ליפנית בלבד, לאור העובדה שהסרט עוד לא הושלם ועדיין אין לו דיבוב באנגלית, אם כי, עד זמן היציאה, מן הסתם, יהיה. די מגניב לראות לא רק את באטמן בגרסתו הפיאודלית/סמוראית/נינג'ה, אלא גם את דמויותיהם של הג'וקר (שהוא כנראה הג'וקר המפחיד ביותר שנראה בסרטי האנימציה של DC), קאטוומן, הארלי קווין, רובין, נייטווינג, הפינגווין ואפילו… גורילה גרוד.

כמו כן, אנו מביאים לכם את הטריילר שהוקרן בפני באי קומיקון ניו יורק, שנתן הצצה ראשונה לפרוייקט המסקרן הזה, שבהחלט נכנס לרשימת הדברים שאנחנו הכי מחכים להם ב-2018:

"באטמן נינג'ה", ייצא במהלך 2018.

השאר תגובה