טריילר מלא ראשון ל"ולריאן ועיר אלף הכוכבים"

אחרי המתנה לא קטנה, מגיע אלינו הטריילר המלא הראשון של "ולריאן ועיר אלף הכוכבים" סרטו של הבמאי הצרפתי לוק בסון ("האלמנט החמישי"). הסרט מבוסס על סדרת קומיקס ידועה בצרפת Valérian et Laureline שיצאה אי שם ב-1967 (והסתיימה ב-2010). על סדרת הקומיקס אמונים פייר כריסטין והצייר ז'אן קלוד מזייר. חוברות הקומיקס יצאו לא מכבר ב-21 אוגדנים. טריילר בהחלט מספק לנו מראות ויזואלים מרהיבים ותחושת "שומרי הגלקסיה" של קמפיות והומור (כשברקע שיר של "החיפושיות") ואפילו קצת ילדותיות המזכירה סרטי מד"ב של שנות השמונים.

שני הגיבורים במרכז הסיפור הם ולריאן (דיין דיהן, "כרוניקה בזמן אמת" והארי אוסבורן בגלגול האחרון) ולורלין (קארה דלווין, "ערים של נייר"), שני סוכנים של ממשלת הטריטוריות האנושיות, היוצאים למשימה בפיקודו של מפקדם (קלייב אוון), בעיר אלפא המאגדת בתוכה תושבים מאלפי גלקסיות הפזורות ביקום. אלפא מייצגת עיר סופר גלקטית המאכלסת את מיטב הכשרונות של תושבי היקום, אבל כוחות רשע הפועלים שם מאיימים על עתיד המקום ותושביו. בסרט מופיעים גם רוטגר האואר, איתן הוק, ג'ון גודמן והזמרת ריהאנה.

התקציר העברי הרשמי:
אחרי יותר מעשור, לוק בסון מגשים חלום ומביא אל המסך הגדול את הנובלה הגראפית "ולריאן ועיר אלף הכוכבים", בעיבוד מודרני של הסאגה המפורסמת מעולם המדע הבדיוני. שני הגיבורים במרכז הסיפור הם ולריאן (דיין דיהן) ולורלין (קארה דלווין), שני סוכנים של ממשלת הטריטוריות האנושיות, היוצאים למשימה בפיקודו של מפקדם (קלייב אוון), בעיר אלפא המאגדת בתוכה תושבים מאלפי גלקסיות הפזורות ביקום. אלפא מייצגת עיר סופר גלקטית המאכלסת את מיטב הכשרונות של תושבי היקום, אבל כוחות רשע הפועלים שם מאיימים על עתיד המקום ותושביו.

הסרט יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-20 ביולי 2017.

השאר תגובה