"מואנה" – טריילר ארוך ומלא

הסרט הקרוב של אולפני דיסני, "מואנה", אשר יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-8 בדצמבר (שבועיים אחרי ארצות הברית שם הסרט עולה ב-23 בנובמבר), ממשיך לעורר עניין והבאז החיובי סביבו הולך ונבנה.

אחרי טיזר טריילר ראשון, שרובו מתמקד בדמות שמדובב דוויין ג'ונסון, האל מאווי, וטיזר בינלאומי, המתמקד בעיקר במואנה הצעירה, ילדה קטנה שמצליח לתקשר עם האוקיינוס, מגיע אלינו הטריילר המלא הראשון של הסרט, והוא מרהיב.

את הסרט מביימים רון קלמנטס וג'ון מאסקר שביימו שתיים מהקלאסיקות הגדולות של חברת דיסני, "בת הים הקטנה", ו-"אלאדין". אולם הדבר המשמח הוא האנשים שעומדים מאחורי התסריט של הסרט, בראשם ג'ארד בוש, אשר כתב את הסיפור (והתסריט) של "זוטרופוליס", ולצידו הכותבת הקומית פמלה ריבון והבמאי הניו זילנדי טאיקה וואיקיקי (שהוא חצי מאורי וחצי יהודי – מצד האמא) שביים את אחד מסרטי האימה העצמאיים המוערכים של השנים האחרונות, What We Do in the Shadows ובימים אלו מביים את "ת'ור: ראגנרוק". ואם אתם רוצים את הדובדבן שעל הקצפת, את המוסיקה של הסרט והשירים כתב זוכה פרס הטוני לין מנואל מירנדה, שאחראי על אחת ההצלחות הבימתיות הגדולות של השנים האחרונות, "המילטון".

התקציר העברי הרשמי:
לפני 3000 שנה, המלחים הטובים בעולם יצאו למסע לחצות את האוקיינוס השקט כדי לגלות את האיים הנסתרים שבו. אולם לפתע המסע שלהם נעצר, ואיש אינו יודע מדוע. מואנה הוא סיפור הרפתקה על נערה שמפליגה למשימה נועזת כדי להוכיח את עצמה ולהשלים את משימתם של אבות אבותיה. במהלך מסעה, היא פוגשת את האל מאווי ויחדיו הם חוצים את האוקיינוס הפתוח במסע אשר יפגיש אותם עם יצורים עצומים והתמודדות אל מול הבלתי אפשרי.

השאר תגובה