רשמי: סטיב רוג'רס הוא לא קפטן אמריקה ביקום הקולנועי של מרוול

אזהרה: הידיעה כוללת ספוילרים לסוף של "קפטן אמריקה מלחמת האזרחים".

אם ראיתם את "קפטן אמריקה מלחמת האזרחים" הסצנה האחרונה של הסרט השאירה אתכם, כנראה, מאוד מרוגשים, אבל גם עם לא מעט שאלות. בסצנה האחרונה, נלחם קפטן אמריקה נגד איירון מן, קרב שמסתיים בכך שסטיב רוגר'ס כמעט הורג את טוני סטארק.

לאחר הקרב, ולאחר ששני הגיבורים מבינים מה קרה, משליך סטיב רוג'רס את המגן של קפטן אמריקה ועוזב את המקום. מאוחר יותר הוא מגיע לבית הכלא בו נמצאים שאר חברי הנוקמים שסרבו לחתום על הצעת החוק, משחרר אותם מהכלא ויחד כולם עוברים להסתתר בוואקנדה, מדינתו של "הפנתר השחור", שם גם מוכנס באקי, חייל החורף, על פי בקשתו, לתרדמת. אחת השאלות ששאלו לא מעט מעריצים היא: "מה יהיה עכשיו עם קפטן אמריקה" מכיוון שסטיב רוג'רס נחשב כעבריין פורע חוק והוא מבוקש על ידי הארגונים השונים.

CAPTAIN-AMERICA-CIVIL-WAR review - 06

בשיחה שערך ה- Huffington Post עם הבמאים של הסרט, ג'ו ואנתוני רוסו, לקראת יציאת הבלו ריי של הסרט ב-13 בספטמבר, הם אוששו את חשד האוהדים: "אני חושב שהסצנה שבה הוא זורק את המגן, זו הסצנה שבה הוא מוותר על הזהות שלו כקפטן אמריקה" אומר ג'ו רוסו. "הוא בעצם מודה בכך, שלצד שבו, שמייצג את אמריקה, הצד שהוא קפטן אמריקה נמצא בקונפליקט עם ההחלטה האישית שסטיב רוג'רס לקח".

מה שכן, סביר להניח שסטיב רוג'רס לא יישאר דמות עצמאית עוד הרבה זמן, וסביר יותר להניח שהוא יחזור לחליפת האדום כחול לבן ולזהותו של קפטן אמריקה, אבל זה יקרה כנראה, רק במהלך The Avengers: Infinity War שייצא במאי 2018. או כמו שאמר התסריטאי כריסטופר מרקוס: "יש לנו בחור סגול ענקי שמתקרב לכדור הארץ נצטרך את העזרה של קפטן אמריקה". מה יקרה עד אז, לא ידוע.

חלק מההנחות שמסתובבת באינטרנט גורסות שעד שהוא יחזור ויתאחד עם המגן שלו, יהפוך סטיב רוג'רס ל-NOMAD, ממש כמו בקומיקס. בשנות השבעים, בעקבות פרשת ווטרגייט ועלילותיו של הנשיא ניקסון, היתה קשת סיפורית בה סטיב רוג'רס הפסיק להאמין בכיוון שממשלת ארצות הברית לקחה, והוא לא היה מוכן לתמוך בה יותר. הוא וויתר על זהותו כקפטן אמריקה והפך לגיבור העל NOAMD אשר לא משרת מדינה ספציפית ולא תומך במדינה ספציפית. NOAMD הופיע לראשונה בחוברת "קפטן אמריקה" מספר 180 ב- 1974.

captainamerica-nomad-debut

השאר תגובה