לוק פרי וליהוקים נוספים לפיילוט "ריברדייל"

לפני שבועיים דיווחנו על ליהוקם של שני שחקנים לתפקידי בטי וג'אגהד לפיילוט Riverdale המבוסס על סדרת הקומיקס הקלאסית "ארצ'י". כעת פורסם כי לוהקו עוד מספר שחקנים, בהם השחקן אשר יגלם את דמותו של ארצ'י, אבא שלו, וג'וזי (הזמרת הראשית של להקת "ג'וזי והפוסיקאטס").

לוק פרי, אשר השנה יחגוג יום הולדת 50 (!) מוכר למי שגדל בשנות התשעים כדילן מקיי, המרדן השכונתי טוב הלב אך המתוסבך מהסדרה המאוד פופולרית "בברלי הילס 90210", יגלם את פרד אנדרוז, אביו של ארצ'י. בחוברות הקומיקס, האבא הוא גבר שמנמן וקירח, אולם נראה כי אחוזי שומן גבוהים הם איסור מוחלט ברשת ה-CW בייחוד בסדרות שמפיק גרג ברלנטי שעומד, בין היתר, מאחורי הלהיטים "החץ", "הפלאש" ו"סופרגירל".

Luke Perry - Archie

אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי בסדרה, דמותו של פרד אנדרוז תהיה בעלת חברת בנייה וכי פרד עצמו יהיה אדם נעים הליכות וישר שרוצה כי בנו, ארצ'י, אשר עבד אצלו במהלך חופשת הקיץ, ייקח את מקומו בראש החברה יום אחד.

Deadline מדווח גם כי השחקן הניו זילנדי הצעיר והאלמוני (בינתיים), קיי. ג'יי. אפא לוהק לתפקיד ארצ'י. אפא בן ה- 18 לוהק אחרי ארבעה חודשים בהם ההפקה התרוצצה בעולם בחיפוש אחר השחקן המתאים. ההפקה מתארת את דמותו של ארצ'י כמתוסבכת אשר במהלך חופשת הקיץ, בזמן שעבד בבניין בחברה של אביו, הפך מבחור רזה וכחוש לבחור שרירי ונאה אשר מעורר את עניינן של כמה בנות בסביבתו הקרובה. ארצ'י מנסה להתרגל למעמד החדש שלו וגם להתקדם בתחומים אשר קרובים לליבו (כתיבה ומוסיקה) למורת רוחם של אביו ומאמן הפוטבול שלו.

FB-archie-riverdale-9ae84

דמות נוספת שלוהקה לסדרה היא דמותה של ג'וזי, הזמרת הראשית של להקת "ג'וזי והפוסיקאטס" שזכתה לפופולאריות לא קטנה ובמהלך השנים קיבלה גם סדרת אנימציה וסרט קולנוע (משנת 2001). בסדרת הטלוויזיה, ג'וזי, אותה תגלם השחקנית האלמונית אשלי מוריי, היא בחורה חריפה, שאפתנית וכאמור, הזמרת הראשית בלהקה. היא לא מוכנה להתפשר על האומנות שלה, ולא תתן לבחור מתוסבך כמו ארצ'י להיות כותב השירים שלה.

בחוברות הקומיקס דמותה של ג'וזי היא ג'ינג'ית, ובסדרה, כמו בחלק גדול מהקאסט (ארצ'י עצמו, בחוברות, הוא ג'ינג'י מנומש), נעשו שינויים כדי להתאים את הסדרה לקהל הצעיר של 2016.

Ashleigh Murray

מפיקי הסדרה הגדירו אותה כסוריאליסטית וחתרנית ואמרו כי הסדרה תחקור את האפילה והמוזרויות שמתרחשות מתחת לפני השטח בעיירה שנראית, על פניה, כמושלמת. רוברטו אקירה סקאסה, סמנכ"ל קריאטיב של ארצ'י קומיקס, כתב את התסריט לפיילוט. סקאסה, דמות ידועה בעולם הקומיקס, כבר כתב כמה תסריטים לטלוויזיה ולקולנוע בשנים האחרונות, בהם התסריט לרימייק לסרט האימה "קארי", ופרקים בסדרות כמו "גלי" ולאחרונה, "סופרגירל".

 

השאר תגובה