קצרים: חדשות קולנוע מהשבוע החולף

מקבץ חדשות קולנוע מהשבוע החולף (29 במרץ): ארנולד שווארצנגר עושה סרט זומבים (ומצליח לרגש), טיזר טריילר ראשון לסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, "ספקטר" (שמצליח להיות בלי אקשן), סטיבן שפילברג בודק מה השפעת המציאות המדומה עלינו בעתיד (וזה לא נראה טוב) ועושה סרט ענקים (מקלאסיקה ספרותית), אולפני סוני מביאים למסך הגדול עוד סדרת אנימציה משנות השמונים (וינסו לסחוט ממנה כמה שיותר כסף), ועוד…

הבת של ארנולד שווארצנגר היא זומבית

_W5D5113.CR2

נתחיל עם משהו שמסתמן כהפתעה – אולי לא ברעיון שלו (שיש לי חשש שכבר נגעו בו ב"מתים המהלכים" בצורה כזו או אחרת) אלא ברעיון המופרך, שיכול להיות שארנולד שוורצנגר ייתן לנו תצוגת משחק דרמטית מרגשת! השבוע עלה טריילר לסרט בשם "מגי", שבו שוורצנגר מגלם את אביה של אביגייל ברסלין (שכבר ראינו אותה מכסחת זומבים ב"זומבילנד"), בעולם שבו מגיפה מכה באוכלוסיית העולם והופכת אותם לזומבים. לאחר שבתו נפגעת מהנגיף מחליט שוורצנגר להוציא אותה מההסגר ולטפל בה בבית המשפחה. עם התגברות המחלה כך גם מתגברים הקונפליקטים. הסרט יוקרן בסוף אפריל בפסטיבל "טריבקה" וצפוי לצאת ב-8 למאי לבתי הקולנוע, ומה אני אגיד לכם? זה נראה מאוד מאוד מפתיע:

סטיבן שפילברג נגד המציאות המדומה

READY PLAYER ONE 01

סטיבן שפילברג, חתם עם אולפני האחים וורנר לביים סרט מד"ב בשם Ready Player One המבוסס על ספר בשם זה שנכתב ע"י ארני קליין. הזכויות לעיבוד הקולנועי נרכשו ע"י האולפנים עוד לפני שהספר פורסם לפני כ-5 שנים, מה שמראה כמה האולפנים מאמינים ברעיון עצמו ופוטנציאל המסחרי שלו. ומה הרעיון? הספר מתרחש בעתיד דיסטופי, של שנת 2044, בו רוב האנושות מבלה את זמנה מחוברת לרשת של מציאות מדומה בשם "אואזיס". בחור בשם וייד וואטס מגלה שהיוצר המנוח של הרשת הסתיר רמזים ברחבי הרשת ומי שיגלה את הרמזים הללו יזכה בנכסיו העצומים ובשליטה על הרשת. כמובן שפרס עצום זה גורם גם לאחרים לרדוף אחרי הרמזים ווייד מגלה כי הוא נלחם גם בשליחים של תאגידי ענק בינ"ל. התסריט יעובד ע"י זאק פן (חלק מסרטי "אקס-מן" וגם "הנוקמים") ויופק ע"י שפילברג בעצמו. שפילברג אמור להתחיל לעבוד על הפקת סרט מייד לאחר שיסיים עם העיבוד המתוכנן שלו לספר הקלאסי של רואלד דהאל "העי"ג" (הענק הידידותי הגדול).

ביל הדר מצטרף לסרט הענקים של סטיבן שפילברג

BILL HADER 01

ובהקשר הזה, אתר חדשות הבידור Deadline מדווח כי השחקן והקומיקאי ביל הדר ("סאטרדיי נייט לייב") מצטרף לצוות השחקנים של "העי"ג" שצילומיו יחלו בקרוב בוונקובר. הדר יגלם את אחד הענקים בסרט אשר מגולל את עלילותיה של ילדה קטנה אשר יוצאת למסע הרפתקאות בחברתם של ענק ידידותי ומלכת אנגליה כשמטרתם לעצור תשעה ענקים, חביבים פחות, שדווקא מאוד נהנים מלטרוף בני אדם. את הסרט, אותו, כאמור מביים סטיבן שפילברג, כותבת מליסה מת'יסון שבפעם האחרונה שיתפה פעולה עם הבמאי בשנת 1982 (השנה בה יצא הספר) על סרט מדע בדיוני "קטן וחביב" בשם "אי.טי. חבר מכוכב אחר".

סדרת האנימציה משנות השמונים, Robotech בדרך לקולנוע

ROBOTECH 01

מגאזין חדשות הבידור Variety מדווח כי אולפני סוני הכריזו כי בכוונתם להפיק עיבוד קולנועי לסדרת המנגה הקלאסית "רובוטק", מנגה שהיא חלק מתת הז'אנר הנקרא "מקה" ועוסק ברובוטים גדולים וחמושים לעייפה ובמפעיליהם האנושיים, תת-ז'אנר ש"פסיפיק רים" כבר עשה לו כבוד. הסדרה ששודרה בארה"ב באייטיז, בנויה למעשה משלוש סדרות שונות שהותכו יחד כדי להביא אותה לקהל האמריקאי. בסדרה זו, המין האנושי משתמש בטכנולוגיה חייזרית על מנת לבנות רובוטי ענק כדי להדוף פלישה חייזרית. מפיקי הסרט מבטיחים כי הם ידאגו לתת טוויסט מודרני ליקום "רובוטק" כדי לחשוף אותו לקהל העכשווי. זה לא ממש מבטיח הרבה, בייחוד שמדובר באותם האנשים שמאחורי הסרט "בני אלמוות" ושאת התסריט יספק מייקל גורדון שכתב את "300" ו-"ג'י איי ג'ו: כוח המחץ". לא יודע מה אתכם, אני אחכה לעיבוד הקולנועי של "מקרון 1".

אידריס אלבה יגלם (כנראה) את הנבל ב-"סטאר טרק 3"

IDRIS ALBA 01

מגאזין חדשות הבידור ה- Hollywood Reporter מדווח כי האיש והנוכחות המאיימת, אידריס אלבה, נמצא במגעים לתפקיד הנבל בסרט השלישי באתחול למותג "סטאר טרק". לא ממש ידוע מה אלבה הבריטי – הלוא הוא סטרינגר בל מ"הסמויה", היימדל מסרטי "ת'ור", מפקד הייגרים ב"פסיפיק רים" ולאחרונה מככב בסדרה "לות'ר" הנהדרת – אמור לגלם, אבל מאחר והחלק הקודם הכניס לראשונה את קיומם של הקלינגונים ביקום "סטאר טרק" זה די מתבקש כי אלבה יגלם איזה קלינגון גבוה מצח ומטיל אימה. "סטאר טרק 3" אמור לצאת ב-8 ביולי 2016 בבימויו של ג'סטין לין ("מהיר ועצבני" חלקים 3-6) עם תסריט של דאג יונג וסיימון פג (כוכב וכותב "טרילוגיית הקורנטו" שמגלם גם את סקוטי). תאריך היציאה של הסרט יסמן גם את חגיגות ה-50 לסדרת המד"ב האהובה.

טיזר טריילר ראשון ל-"ספקטר"

Spectre

נסיים עם טיזר טריילר ראשון לסרט החדש בסדרת ג'יימס בונד, "ספקטר" שיעלה על האקרנים בארץ ב-5 בנובמבר. את הסרט מביים סם מנדס ולצידו של דניאל קרייג מופיעים: כריסטוף וולץ, רייף פיינס וליה סיידו

התקציר העברי הרשמי של הסרט:
הודעה מסתורית מעברו של בונד, שולחת אותו לחשוף ארגון מרושע. בעוד M נאבק במאבקים פוליטיים על מנת לשמור על הארגון הסודי, בונד מקלף את שכבות ההונאה כדי לחשוף את האמת האיומה מאחורי ספקטר.

השאר תגובה