החץ עונה 3 פרק 14, ביקורת: השיבה

ספוילר "החץ" עונה 3 פרק 14

כבר בתחילת הפרק, כשברשימת שחקני האורח מופיע השם מאנו בנט, ברור שהולך להיות מגניב, נכון? טוב, לא במאה אחוז. כחלק מתוכנית האימונים של ת'יאה, אוליבר מביא אותה לליאן יו. לאחר שיחה עם ת'יאה בנוגע לשמירת סודות וטיפול בספקות, אולי שוקל להתייעץ עם סלייד הכלוא על האי, ולהפתעתו הרבה מגלה שמרלין שיחרר את סלייד מהתא שלו, זאת כדי להחזיר לאוליבר את האינסטינקט הרצחני שהיה לו בתחילת דרכו כלוחם למען הצדק.

אולי חוזר ומזהיר את ת'יאה שהם לא לבד על האי, מה שגורם לת'יאה להגביר את איבתה לאביה. סלייד ,כמעט מיידית, תוקף את האח והאחות קווין וכולא אותם בתא הישן שלו, לא לפני שהוא מאיים שוב על אוליבר כי ימלא את הבטחתו ויהרוס את חייו. עימות בין ת'יאה לסלייד מביא לכך שסלייד מספר לה שלאוליבר עדיין יש סודות שהוא מסתיר מאחותו. השניים נמלטים לבסוף, בדרך די כואבת עבור ת'יאה (שאם זכרוני אינו מטעני, למדה לסבול רמות גבוהות מאוד של כאב), מתא הכליאה ומתכוננים לעצור את סלייד, לא לפני שת'יאה לוחצת על אוליבר לספר לה שהיא זו שהרגה את שרה.

"Hello. My name is Thea Queen. You killed my mother, prepare to die."
"Hello. My name is Thea Queen. You killed my mother, prepare to die."

כשת'יאה למדה שהיא אחראית למותה של אחת מחברותיה הקרובות ביותר היא כמעט מתמוטטת, אך אולי אומר לה שזאת לא אשמתה אלא היה זה מלקולם ששלח אותה לעשות זאת בהשפעת סם. לאחר עימות קצר נוסף מול סלייד השניים מצליחים להביס אותו ואוליבר מתגבר על יצר ההרג שלו פעם נוספת, וגם מונע מאחותו להרוג אדם במודע.

בחזרה בסטארלינג סיטי מרלין לא מרוצה מהעובדה שאוליבר חשף הכל בפני ת'יאה. ת'יאה, לעומת זאת, מאוד מרוצה שאחיה חשף בפניה שאביה הוא נצלן ונחש. היא מסכימה לשתף עם מרלין פעולה להילחם בליגת המתנקשים, אך מתנערת מהקשר המשפחתי ביניהם אחת ולתמיד.

הפלאשבק השבוע זכה להרבה זמן מסך, ותיפקד כפרק העונתי שנותן פוקוס לאירועי עבר. וולר מחזירה את אוליבר ומסאו לסטארלינג סיטי במרדף אחרון אחר צ'יינה וויט. לאורך המרדף אוליבר מפעיל "נוהל צל" ומשקיף על ת'יאה כמלאך שומר (זאת הייתה התקופה בה ת'יאה נכנסה עמוק לשימוש בסמים). טומי מרלין חוזר גם הוא בפרק הזה (בתור זיכרון אומנם), ומשמש כמלאך השומר הממשי (אך כושל) של ת'יאה. יש גם סצנות אקראיות עם לורל וקוונטין בפאה מגוחכת לא פחות מזו של פלאשבק-אוליבר, וההשלכות עליהם בעקבות מותה (הראשון) של שרה; ודיגל עם אחיו אנדי, לפני שנרצח, או פליסיטי, עסוקים בעיקר בניים-דרופינג או רפרנסים להתרחשויות עתידיות.

למרות חיזוק רציני מצד דמויות אורחות, כמו טומי וסלייד, הפרק הרגיש די חוזר על עצמו, עם עוד גילויים וחשיפת סודות, והעצמת הסלידה של ת'יאה מאביה. למרות הכל, הסדרה עדיין מעבירה את דרמת הפשע שהיא אמורה להעביר. נקווה לעלייה במתח והעניין בפרק הבא.

מת'יו שרייב: בקומיקס הגנרל עומד בראש יחידת Creature Commandos, שכל חבריה מלבדו היו יצורים מיתולוגיים (איש זאב, ערפד וכו'), ופעלה לראשונה במלחמת העולם השנייה.
– אחיו המנוח של דיגל, אנדי, מופיע לראשונה בסדרה במהלך הפלאשבק, אחרי שבמשך שנים רק הוזכר בשמו. אם הספקתם לשכוח, האחים נקראים על שמו של כותב הקומיקס אנדי דיגל.

ציון: 4
ratings-tv-4

השאר תגובה