טריילר ראשון ל"ספיידרמן: אין דרך הביתה"

הרבה מאוד שמועות לוו להפקה הזו, הרבה מאוד ספקולציות על שחקנים שיופיעו או לא יופיעו בסרט הבא בסדרת סרטי ספיידר-מן בכיכובו של טום הולנד. וכעת, מגיע אלינו הטריילר הראשון, המדליק, המלהיב וכזה ש"פוצץ לנו את המוח" לסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" שיעלה על המסכים בישראל באמצע חודש דצמבר. אזהרה! הידיעה כוללת ספוילרים לטריילר וכנראה גם לסרט!!

ובכן, היו הרבה מאוד השערות ברשת על שחקנים ודמויות מסרטים קודמים, שיחזרו לסרט הנוכחי, אשר אמור להתרחש במספר יקומים מקבילים בהם ישנם עוד ספיידר-מנים. גם יש לנו כאן, בטריילר לפחות, שתי גרסאות של דוקטור סטריינג, וההפתעה המרגשת ביותר אולי, היא לראות את אלפרד מולינה משחזר את תפקידו הנהדר כדוקטור אוקטופוס, תפקיד שניכס לעצמו לפני למעלה מחמש עשרה שנה, ב"ספיידר-מן 2" של סם ראימי שיצא אי שם בשנת 2004. חדי העין, ובעיקר חדי האוזן, בוודאי שמו לב לצחוקו המתגלגל של הגובלין הירוק, אותו משחזר וילם דפו. כמובן שהשאלה הגדולה, האם אנדרו גארפילד וטובי מגוואיר יופיעו בסרט כפיטר פרקר מיקומים שונים, נשארה עדיין לא תשובה חד משמעית.

"אין דרך הביתה" מחזיר למסך את פיטר פארקר של טום הולנד, נד של ג'ייקוב בטלון ו- MJ של זנדאיה לאחר שאירועי הסרט הקודם, "ספיידר-מן רחוק מהבית" שינו לנצח את עולמו של פיטר. ג'ון ווטס חוזר לביים את הסרט האחרון בטרילוגיה. עוד חוזרים לסרט השחקנים מריסה טומיי, אנגורי רייס, טוני רבולורי, וג'ון פאברו כהאפי, כמו גם דוקטור סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ'), שחוזר לסייע לפיטר בהתמודדות עם ההשלכות של זהותו הסודית כעת.

התקציר העברי הרשמי:
לראשונה בהיסטוריה הקולנועית של ספיידרמן, הגיבור השכונתי החביב כבר אינו יכול להפריד בין חייו הרגילים לבין הסיכונים המלווים את היותו גיבור על. כאשר הוא מבקש עזרה מד"ר סטריינג', הסיכונים נעשים גבוהים אף יותר ומאלצים אותו לגלות את המשמעות האמיתית של להיות ספיידרמן.

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" יעלה על האקרנים בישראל ב-16 בדצמבר.

השאר תגובה