"לשחרר את גאי" – טריילר לקומדיית האקשן בכיכובו של ריאן ריינולדס

נראה כי הקיץ כבר אוטוטו עומד להסתיים, לפחות בכל מה שקשור לבלוקבסטרים גדולים. ספירת מלאי מהירה מגלה שהקיץ לא היה קיץ מדהים בקולנועים, בעיקר בגלל הקורונה, שמנעה, דחתה והרחיקה אנשים מבתי הקולנוע, וגם לאור העובדה שחלק לא מבוטל משוברי הקופות הפוטנציאלים עלו מהר מאוד (או במקביל) גם בשירותי סטרימינג אלו ואחרים. באם המדובר ב"האלמנה השחורה" או "ג'אנגל קרוז" או אפילו סרטי אנימציה כמו "נשמה".

אבל, אנחנו לא אומרים נואש, ונראה כי את הקיץ נגמור עם אקשן מרהיב וחיוך ענקי על השפתיים תודות לחמידות הבלתי נגמרת של ריאן ריינולדס וקומדיית האקשן "לשחרר את גאי" שלמרות שאינו מבוסס על משחק מחשב קיים, כבר מוכתר כסרט הטוב ביותר שנעשה ומבוסס על משחק מחשב.

את הסרט מביים שון לוי, שמוכר בשני העשורים כבמאי של קומדיות מוצלחות יותר ("דייט לילי", "לילה מוטרף במוזיאון") ומוצלחות פחות (הגרסה החדשה של "הפנתר הוורוד", "לדפוק התמחות"). על התסריט חתומים מאט ליברמן, שכתב סרטי אנימציה כמו הגרסה החדשה של "משפחת אדמס" ו"סקובי דו!" שיצא בשנה שעברה וזאק פן שמתמחה בתסריטים גדולים מהחיים לסרטים כמו "שחקן מספר אחת" (ש"לשחרר את גאי" מאוד מזכיר בווייב שלו), "הנוקמים" (הראשון של 2012) וכמה סרטי קומיקס נוספים כמו שלושת סרטי אקס-מן הראשונים (של בריאן סינגר), גרסת 2005 של "ארבעת המופלאים" ועוד. לצידו של ריאן ריינולדס נראה את טאיקה וואיטיטי ('תור: רגנארוק'), ג'ודי קומר ('להרוג את איב'), ג'ו קירי (סטיב הרינגטון מהסדרה "דברים מוזרים") וליל רל האוורי.

התקציר העברי הרשמי: פקיד בנק מגלה בוקר אחד שהוא שחקן רקע במשחק מחשב, ומחליט להפוך לגיבור הסיפור אשר אותו ישכתב בעצמו. בעולם בו אין גבולות, הוא נחוש להיות זה שיציל את העולם בדרכו שלו… לפני שיהיה מאוחר מדי.

"לשחרר את גאי" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-12 באוגוסט.

השאר תגובה