"ספיידרמן: ממד העכביש" – טריילר מלא ראשון

חברת סוני שחררה את הטריילר המלא הראשון לסרט האנימציה באורך מלא, "ספיידרמן: ממד העכביש", שייצא בדצמבר בישראל וברחבי העולם. גיבור הסרט הוא מיילס מורלס, הספיידרמן של יקום מקביל (בקומיקס הוא של יקום ה-ULTIMATE) אותו המציא אחד מכותבי הקומיקס המוערכים של העשורים האחרונים, בריאן מייקל בנדיס. ברשימת המפיקים של הסרט נמצא שמות גדולים, מוכרים ואהובים כמו אבי ארד, הישראלי לשעבר (לשעבר) שהיה אחד מבחירי מרוול בשנות התשעים ובעצם היה האדם שהביא את סרטי מרוול הגדולים למסך הגדול בתחילת דרכם (ספיידרמן של סם ראימי, בלייד ועוד), עוד מפיקים קווין פייגי (כמובן), איימי פסקל ופיל לורד וכריסטופר מילר, שאחראים על להיטים כמו "רחוב ג'אמפ 21" ו"סרט לגו".

את דמותו של מורלס מדבב שאמיק מור ובסרט מורלס מגלה שישנם יקומים מקבילים בהם ישנם ספיידרמנים (גברים ונשים) שונים. נוכל לראות פיטר פרקר (בקולו של ג'ייק ג'ונסון, "הבחורה החדשה"), מהרשלה עלי, לייב שרייבר שמדבב את דמותו של הקינגפין, לילי טומלין היא הדודה מיי והיילי סטיינפלד, אותה נראה בקרוב ב"באמבלבי", מדבבת את ספיידר-גוון (גוון סטייסי). הסרט מבוסס (או לפחות מקבל את ההשראה) ממיני סדרה מצליחה מאוד שיצאה בשנת 2014. הסרט התחדש בטריילר מרהיב, מלהיב ודי מדליק:

התקציר העברי הרשמי:
המוחות היצירתיים של פיל לורד וכריסטופר מילר ('סרט לגו', רחוב ג'אמפ 21'), מגייסים את כישרונם יוצא הדופן לגרסה רעננה ושונה של העולם של ספיידרמן, עם ויזואליה פורצת דרך שטרם נראתה על המסך. ספיידרמן: ממד העכביש, מציג את הנער מברוקלין – מיילס מורלס, ואת אינספור האפשרויות של ממד העכביש, היכן שיותר מאחד יכולים לעטות על עצמם את המסכה של ספיידרמן.

"ספיידרמן: ממד העכביש" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-13 בדצמבר.

השאר תגובה