"סנטה קלריטה דיאט", טריילר לעונה השנייה של סדרת הזומבים המשעשעת של נטפליקס

לפני כשנה, עלתה בענקית הסטרימינג, נטפליקס, העונה הראשונה של סדרת הזומבים הקומית "סנטה קלריטה דיאט" בכיכובם של דרו בארימור וטימותי אוליפנט (שגם מפיקים את הסדרה). הסדרה היא שילוב מוצלח של ז'אנרים, מצד אחד קומדיה מקברית, מצד שני, סדרה על זומבים ומצד שלישי דרמה העוקבת אחר קורות משפחה אחת בפרברים של אמריקה. אם תרצו אפשר להגיד שהסדרה היא מעין שילוב של "העשב של השכן" עם "דקסטר" אבל מצחיק.

הסדרה עוקבת אחר משפחת המונד, שילה, בעלה ג'ואל ובתם המתבגרת אבי. גו'אל ושילה הם סוכני נדל"ן שמעבירים את חייהם במכירת בתים בפרברי ארצות הברית וחייהם הם חיי בורגנות רגילים, עד אשר קורה משהו, ושילה מתה ו… שבה לחיים כזומבית. מאותה נקודה הסדרה מתמקדת בניסיונות של השלושה לשמור על הסוד של שילה וגם, לא לפרק את התא המשפחתי… גם אם זה אומר להרוג פה ושם אנשים ולהכין מהם ספגטי וכדורי בשר. הסדרה, שעונתה השנייה תעלה בנטפליקס ב-23 במרץ, התחדשה בטריילר חדש ומשעשע:

את הסדרה יצר ויקטר פרסקו שהוא מפיק טלוויזיה מוכר שעובד בעיקר בתחום הקומדיות הקיצוניות ("קוראים לי ארל" שהפיק הוא דוגמא טובה). כמו בעונה הראשונה, גם הפעם נזכה לכמה הופעות אורח משעשעות של סלבס מוכרים (חלקם בעיקר מוכרים בארצות הברית) כמו אנדי ריכטר או ג'ואל מקהייל, שקיבל לא מכבר תכנית בידור שבועית בנטפליקס.

העונה השנייה של "סנטה קלריטה דיאט", תעלה לשידור בנטפליקס ב-23 במרץ.

השאר תגובה