"טומב ריידר" – טריילר חדש ועמוס אקשן

נראה כי שנת 2018 תהיה גם היא עמוסה בסרטי המשך (סיקוולים), ריבוטים ורימייקים של סרטים וסדרות, ועוד כמה ניסיונות של הוליווד להצליח בלהביא למסך הגדול עיבודים מרהיבים למשחקי מחשב מוכרים ואהובים. העיבוד הבולט ביותר השנה למשחק מחשב הוא ללא ספק הריבוט של "טומב ריידר" בכיכובה של אליסייה ויקנדר ("אקס-מכינה", "שם קוד מלאך") בתפקיד לארה קרופט. לפני כארבעה חודשים זכינו לראות את הטריילר הראשון שיצר גל של תגובות חיוביות לקראת הסרט, וכעת מגיע אלינו טריילר שני ועמוס באקשן (וגם דרמה):

את הסרט מביים רואר אוטוג ממוצא נורווגי שביים ב-2015 את סרט האסונות (שלא זכה להקרנות מסחריות בישראל) "הגל". לצידה של ויקנדר נראה את דומיניק ווסט (הסמויה) כאביה של לארה קרופט, וולטון גוגינס, דניאל וו (מהסדרה "אדמת הפקר" – Into the Badlands), קריסטין סקוט תומס ועוד.

התקציר העברי הרשמי:
לארה קרופט חוזרת אל המסך בגילומה של אחת הכוכבות החמות של הקולנוע, השחקנית זוכת פרס האוסקר אליסיה ויקנדר ( אקס מכינה, הנערה הדנית). לארה קרופט, בתו הסוררת והעצמאית של הרפתקן מסתורי שנעלם עוד בהיותה ילדה קטנה, מנסה בגיל 21 למצוא את מקומה בעולם בעודה שורדת בקושי את חיי היומיום כשליחה על קטנוע ברחבי לונדון. היא מסרבת להאמין כי אביה מת ובמקום לקחת את ניהול האימפריה הכלכלית שלו, היא מחליטה לצאת למסע כדי ללברר אחת ולתמיד את סיבות היעלמותו המסתורית. כנגד כל הסיכויים, בכוחות עצמה, שנינותה, אמונתה העיוורת ואומץ ליבה, היא נוחתת ביפן כדי להגיע משם אל אי מיסתורי אל מול חופי ארץ השמש – שם נמצאת מצבה אגדית שיכולה לתת לה מענה לשאלותיה. אבל היא תיאלץ להשתמש בכל יכולותיה רק כדי לשרוד את ההרפתקה המסוכנת, ובדרך להרוויח ביושר ובהרבה מאמץ וכוח את כינוייה: טומב ריידר.

"טומב ריידר", יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-15 במרץ 2018.

השאר תגובה