טריילר ראשון ל"מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה"

לא בטוח שהיינו צריכים סרט שלישי בסדרת סרטי "מפלצת של מלון" אבל עם הצלחה לא מתווכחים. "מפלצת של מלון" הראשון יצא בשנת 2012. הסרט, שנעשה בתקציב בינוני, 85 מיליון דולרים, הכניס למעלה מ-358 מיליון דולרים ברחבי העולם. הסרט השני בסדרה, שיצא ב-2015 נעשה בתקציב נמוך יותר במעט (80 מיליון דולרים) אך הכניס הרבה יותר, למעלה מ-473 מיליון דולרים ברחבי העולם, על כן, סרט שלישי בסדרה וסדרת טלוויזיה, היו בלתי נמנעים.

את סדרת הסרטים מביים אחד מבימאי האנימציה המוכרים והאהובים היום, גנדי טרטקובסקי, שעומד מאחורי הצלחות ותופעות תרבות כמו "סמוראי ג'ק", "המעבדה של דקסטר" ו"מלחמת הכוכבים: מתקפת המשובטים" (סדרת האימציה משנת 2003). אדם סנדלר חוזר לדבב את דמותו של דרקולה, הערפד המבויית שמנהל את בית המלון למפלצות, סלינה גומז היא מייביס, בתו שבחרה להינשא לבן אנוש, בן תמותה, ג'וני בקולו של אנדי סמברג, מל ברוקס חוזר לגלם את ולאד, אביו של דרקולה. בין המדבבים הנוספים נמצא שמות של כוכבים (וחבריו הקרובים של סנדלר) כמו קווין ג'יימס, ודיוויד ספייד ולצידם מולי שאנון, סטיב בושמי, פראן דרשר ועוד.

התקציר העברי הרשמי:
מייביס מפתיעה את דרקולה עם מסע המשפחה על ספינת תענוגות יוקרתית למפלצות כדי שיוכל לצאת לחופשה מהמלון שלו. שאר חבריו של דרקולה לא יכלו להתאפק ומצטרפים גם הם לשיט. אהבה מתחילה לפרוח כאשר דרקולה פוגש את אריקה, הקפטנית המסתורית של הספינה. עכשיו תורה של מייביס להיות הבת המגוננת, המנסה להפריד בין אביה לאריקה. מה שהם לא יודעים כי מושא אהבתו החדשה של דרקולה היא למעשה צאצאית של ואן הלסינג, האויב המושבע של דרקולה וכל המפלצות!

"מפלצת של מלון 3: יוצאים לחופשה" יעלה בבתי הקולנוע בישראל ב-12 ביולי 2018.

השאר תגובה